2013年10月30日星期三

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 30-OCT-2013 )

泰式豬頸肉 - $32   十塊都無 @.@   

我嘅豬潤麻辣米線 ( 小辣 ) - 呢期勁想食米線   唔知點解   我好小一日內食 2 次濕嘢 @.@

里奧大人嘅鮮牛肉酸辣米線 ( 小辣 ) - 即刻勁想再去荃灣食酸辣米線   我唔鍾意食呢間嘅酸辣湯底呢 

( 30-OCT-2013  WED )

尋晚都瞓得唔錯   不過真係好想瞓到自然醒   哈 ~

早餐食雪菜肉絲午餐肉米   其實唔餓   但勁想食雪菜呢 ~


依家菇場請咗個會計男仔坐喺我隔離   不過都無咩傾計   因為佢都好靜   同埋佢又多嘢做   我都費事阻人啦 ~

呢排天氣勁乾燥   所以我個咀唇就會特別敏感   特別係上唇會變咗又紅又乾   仲好痛   搽潤唇膏都無用   最慘係乾得滯   d 皮好易裂開   雖然我唔講嘢啫   但個咀實會郁家嘛   痛鬼到呢   咁尋日見搽咗椰子油喺身度好似好潤咁   即刻諗番起之前喺泰國買咗 Boots 嘅 Cocoa Butter Lip Balm   咁搽咗 2 次真係好番哂呀   之前買咗唔搽係因為本身已經開咗 3 枝潤唇膏   咁無理由開家嘛   同埋家姐話幾油膩   咁我仲更加驚敏感   咁咪唔搽囉   之後衰里奧大人話買咗好多都無用   但其實我已經用咗 3 枝 boby cream 啦   不過無同佢講之嘛 ~

又到 lunch time 喇   不過真係唔餓   所以 12 點 45 分先開始慢慢食   唔餓食飯真係好慘   尋晚我係食到個炒飯   原來個炒飯係厘味道   慘慘慘 ~

放工去鰂魚涌睇中醫   其實車程真係好快   17 分鐘車程已經到鰂魚涌   但一出車廂行到出閘要 6 分鐘   所以成日覺得行極唔完咁   好在無行錯添咋   唔係仲慘 ~

感恩去到可以即睇   今晚同醫師呢兩日個肚好脹   但又唔係食飽果 d 脹   之後佢話我成肚風   因為血虛喎   我又衰   成日唔記得燉肉汁 ~

搞掂哂都係 6 點半咋   實在太好   不過里奧大人又未放工   咁我番屋企等佢啦 ~

又坐 606   雖然肯定耐過搭地鐵   但我真係想休休閒閒番屋企   同埋我喺牛頭角落車   當散步咁行番屋企都唔錯   同埋今晚要去藥房買嘢   所以坐巴士就最好不過呢 ~

買完嘢又去超市睇下嘢都差唔多 7 點 45 分   無耐里奧大人打黎話放工   咁我都番屋企 lu ~

番到屋企抖陣就出去   我一去到餐廳見到里奧大人啱啱坐低   估唔到佢快過我 ~

食完即番屋企   因為要煲中藥   今晚里奧大人唔駛做公司嘢   佢自己又睇戲   咁我多數都係打機同睇雜誌   今晚 11 點瞓喇   天氣一凍好似瞓極都唔夠咁   所以早 d 瞓好 d 呢 ~

2 則留言:

  1. 六指琴魔笠..星期六午安好!
    你真係勁呀~食左好多餐米線..不過依間色水唔靚唔吸引
    荃灣有間食開好正~不過勁憎d位好迫..一張圓檯勁搭6人
    依家食熟左..都會話上2樓~費事同人迫ma
    個豬頸肉勁唔抵食~真係自己整好過呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 二指琴笠 二安好呀 ~
      米線呢家嘢 食開真係想食 呢間麻辣 ok 架 唔係唔會成日食佢呢 哈 ~
      荃灣邊度呀 ?! 我去開雲南小鍋米線咋 兆 x 街呀好似 譚魚頭對面 生龍咖哩隔離 我係咪好勁呀 記得邊度 嘩哈哈 ~
      下 有 2 樓雅座咁正架 不過真係好怕迫 仲要搭埋枱 夾住對手黎食好辛苦囉 ~
      個豬頸肉真係勁唔抵 但我自己唔敢整 我見過豬頸肉真身 好恐怖呀 ~

      刪除