2013年10月21日星期一

金銀蛋菠菜 + 臘腸蒸排骨 ( 21-OCT-2013 )


( 21-OCT-2013  MON )

尋晚瞓得都好好呀   所以起身都唔駛懶床   同埋依家朝早要滾熱 d 中藥   真係唔可以 meme 摩摩囉   唔係會令到自己好緊張咁呢 ~

早餐食腿蛋治烘底   見到人地食沙爹牛肉麵真係勁想食   不過真係食唔落囉 ~   


菇場唔忙呀   大粒又唔喺度   超級勁 free   爽呀 ~

食埋 lunch box 就幫媽咪買梳打餅   之後行陣就番菇場喇   因為唔想比自己又亂買嘢呢 ~

放工去街市買餸   買埋聽晚嘅餸   咁聽晚唔駛又黎   呵呵 ~

番到屋企即煲中藥   依家一煲就 2 劑   咁嘥番唔小時間同煤氣嘛 ~

浸埋菜就開機洗衫   之後拖地   好鬼攰呀   抖陣又要煮飯   本來炒飯架   不過好攰   同埋得一邊爐   所以蒸熱算喇   唔想洗呢 ~

今晚差唔多 8 點先食呀   計錯哂時間   因為諗住今晚會早食早徑步家嘛 ~     

是日懶餐 - 金銀蛋菠菜 + 臘腸蒸排骨 

金銀蛋菠菜 - 明明想買茄子   點知見到菠菜 $8/斤   所以即刻買咗   之後先醒先我本來要整魚香茄子家嘛   仲連醬料都買埋添   咁買咗菠菜就唔整茄子咋   因為菠菜好多泥   要浸好耐呢 ~   

臘腸蒸排骨 - 懶呀   其實本來整魚香茄子   但無整到   所以轉排骨囉 ~     

里奧大人 9 點番到屋企   等佢食埋   我洗埋碗就即去徑步喇   其實 9 點幾真係唔想出去   不過真係唔想又打機   做下運動好 d ~

清清涼涼嘅天氣   徑步真係好舒服   今晚徑咗 4 個圈咋   但都覺得夠喇   因為今晚真係有 d 攰 ~

沖完涼就休息喇   不過又打下機   又 cherry x 2 呀   但打到 11 點半就瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 三心兩意一阿之~ 又星期一午安喇...今朝得21度咋 但又唔覺好涼喎 所以都未換季住呀..諗起要執衫就煩 如果有兩個大衣櫃就好喇 一個放夏一個放冬 你執佐衫未呀?
    金銀蛋菠菜好過魚香茄子喇 我麻麻地茄子 菠菜又有益喎 不過我like食莧菜多啲 今個禮拜試下整呢個餸先(我未試過整..) 咁快蒸蠟腸喇...你成日有蠟腸stock既
    其實放工再煮飯再做家務已經超攰 我都好耐冇去徑步喇...你已經好有恒心 叻之~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二四六八木之 早啦 唔知幾時凍呢可 ~
      我未封衫呀 我唔鍾意執 d 唔執 d 所以好想快 d 凍 一次過搞掂 哈 ~
      妳又唔鍾意食茄子架 ?! 我 ok 架 ~ 莧菜都好食 我覺得口感同菠菜差唔多 ~
      屋企有好多臘腸呀 又唔係成日食 所以咪擺咗好耐囉 呵呵 ~
      放工番到屋企做嘢仲攰 不過想郁一郁 所以就去徑步囉 ~
      Pokopang 妳 add 番我啦 我唔小心 delele 咗妳呀 快 ~

      刪除