2014年2月11日星期二

豉油王煎海蝦 + 臘潤腸炒菜心 ( 11-FEB-2014 )




( 11-FEB-2014  TUE )

好凍呀又   直頭凍過上年冬天   屋企開咗小小窗咋   都覺得好鬼凍呢   我無諗過市區都咁凍架 ~

早餐食腿蛋治   今次唔烘底   原來好味過烘底喎   因為 d 麵包好軟熟   好好味呀 ~


菇場忙到 11 點就搞掂   又可以做番自己嘢 lu ~

Lunch 出去食酸辣米線   之後再幫里奧大人拎褲去腳   行多陣就番菇場喇 ~


阿 head 話 5 點 15 分要開會   我見到佢叫埋 shipping 同事一齊開   仲以為因為 partner 走所以有嘢講   點知原來所有同事都要開會 ~

入到 show room 見到好多信封   原來係老闆派 bonus   話上年成績非常之好   盈利仍都非常之好喎   所以要同我地一齊分享   聽到之後勁開心啦   有 bonus 派喎   哈哈 ~

放工即走喇   要去街市買餸呢 ~     

番到屋企勁忙   燉肉汁同煲中藥   之後就浸菜   又要剪蝦鬚同蝦腸   搞掂哂就開機洗衫   諗住抖下先煮   但原來已經 7 點半   所以唔抖即煮喇 ~   

我今次買靚小小嘅當參同黑北芪   呢度 $260   每樣 10 兩      

是日晚餐 - 豉油王煎海蝦 + 臘潤腸炒菜心  

豉油王煎海蝦 - 1 斤海蝦 $64   我買咗 $50   因為我唔識睇靚唔靚   咁買住小小先   好味下次可以買 1 斤   估唔到 d 蝦都好彈牙   今次本來用美極煮架   不過過咗期   所以用豉油算喇   都一樣咁好味   哈 ~     

臘潤腸炒菜心 - 其實我諗住就咁灼熟就算架喇   不過煎臘潤腸時    見有 d 油剩咗   所以用黎炒菜啦 ~ 

今晚自己食先啦   里奧大人 8 點幾先放工   咁我食完就即刻洗碗   之後再拖地   真係番到屋企未停過架 ~

幫里奧大人洗埋碗就沖涼喇   都已經 10 點 ~  

又睇電視劇   差唔多 11 點 45 分先瞓   今晚都係要開電毯喇   實在太凍呢 ~

4 則留言:

  1. 臘腸笠..encore friday sunny morning
    wow! 今年有花紅派..正呀! 菇場d菇收成真係好好喎
    記得加倍努力工作啦..嘩哈哈哈哈! 依家請左新人未呀?
    好c掛住你勁hea+得閒既日子呀笠! 快啦~~~~!
    你果邊買d蝦好平呀~不過如果我閒日去街市8下見平好多
    有時d花竹蝦閒日見過$120斤..檔主話好多人閒日買定..冰左入雪櫃
    得閒用黎食都真係好抵~不過又真係試過..新鮮即冰都仲keep到彈牙
    仲抵過係超市買急凍蝦囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠子 ~~ 見到我出唔出奇呀 ?! 我剛剛忙完咋 好攰 ~~~~
      菇場收成應該非常非常之好啦 所以先有 bonus 希望年年都有呢 ~
      我呀 依家真係加倍努力工作啦 唔係對唔住老闆 嘩哈哈哈哈 ~
      我都想快 d 請到人 咁我可以去旅行嘛 ~
      家姐話我果 d 唔係海蝦 無理由咁平喎 但我又唔識睇係咪喎 oh ~
      我依家清緊冰格 d 嘢呀 所以唔會咁冰蝦囉 不過話時話 超市 d 急凍蝦真係唔平囉
      咁我情願買新鮮蝦再急凍 起碼無防腐劑囉 ~

      刪除
  2. bonus五之之~ 午安好呀 我地而家每個月第三個happy friday可以放早family day...又話請我地食tea 不過就冇佐bonus囉 我寧願實際啲好過喇 少少福利補償唔到囉 嗚~嗚~ 你老闆真係好呀 同你地分享成果
    我以前都like食治架 尤其蛋治..啲牛油溶溶地 蛋又厚厚地 好味到不得了~ 不過有時啲治隔佐夜唔鬆軟就唔好味囉
    我今年仲未買臘潤腸呀@@ 淨係新年食過咋 用臘潤腸炒菜好味呀 好想食...嗰日b媽話用嚟炒飯都好正 下次問佢攞條嚟炒先 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩條木 我好攰呀 呢排都幾忙 woo ~~~~
      happy friday 有得放早都唔錯丫 不過放幾點先 ?! 3 點 ?!
      但無咗 bonus 就唔係咁好囉 同埋妳自己放早啫 人地好多都無得放早 所以對我黎講無咩用 我都係覺得實際 d 好 哈哈 ~
      我覺得食方包肥 d 咁架 但烘咗無咁肥 同埋我就係最驚食 d 唔軟熟嘅方包 好難食架 ~
      臘潤腸炒菜真係好味架 個菜無咁寡 ~
      臘腸炒飯都好味呀 快 d 去攞啦 哈哈 ~

      刪除