2014年2月25日星期二

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 25-FEB-2014 )

白灼生海蝦 一斤

原籠蒜香糯米蒸羔蟹仔

東江沙薑雞半隻

燒汁腰果牛柳粒

金菇瑤柱扒豆苗

( 25-FEB-2014  TUE )

尋晚瞓瞓下勁想嘔   不過忍住   之後瞓瞓下又勁餓   咁都好   起碼有餓嘅感覺 ~

早餐食通粉餐   不過奄列同多士就食唔哂咯   留番晏小小食 ~


家姐今朝問完我食咩早餐   之後里奧大人又問我食咩早餐   等我以為自己無答到人添   但明明記得有答家嘛   哈哈   我次次唔舒服   佢地第朝實問我食咩早餐   搞笑 ~

本來諗住唔食藥   但個胃仲係唔舒服   所以照食啦   食 4 粒藥丸   但其中 2 粒係食完令人昏昏欲睡   呢下先慘 ~

10 點幾勁餓   咁食埋奄列多士啦   點知食完就勁忙   雖然勁眼瞓   但都要開行 turbo 做   因為聽日 off   唔想有手尾 ~

Lunch 落去買星洲粉米   不過呢間又係麻麻   我覺得有 d 米粉有 d 苦   唔知係落得太多咖哩粉定我本身食完藥   個口苦呢 ~


1 點半準時開工啦   做呀做   做呀做   5 點 45 分終於搞掂哂 ~

今晚同媽咪 家姐去酒樓食飯   因為今個星期三四五都唔得閒   咁我又唔想個幾星期之後先見媽咪   所以改今晚食   但其實我都唔係咁想去   因為我食完藥超勁攰呀 ~

媽咪又煲咗魚湯比我   不過我一早話唔要   但佢係都要煲   我話根本無時間飲   唔記得飲會倒架   所以唔好煲比我   但媽咪唔理架   話里奧大人都要飲   之後媽咪話 d 魚湯落咗陳皮   可以幫我化胃氣   我聽完之後    終於明白媽咪點解堅持要煲比我啦   因為我話個胃好脹   嘩   聽完之後勁感動呀   同時我覺得自己超級勁勁勁勁衰格呀 ~      

感恩家姐今晚 6 點 45 分已經到酒樓喇   咁都好   我可以早食早休息 ~

媽咪食完就番屋企先   咁我地都唔上媽咪屋企喇   同家姐行埋萬寧就各自歸家 ~   

里奧大人 7 點 45 分放工啦   佢食埋嘢先番屋企   咁我差唔多番到屋企樓下   佢想去麥當勞買冰雪新地   咁我去買囉   不過架機壞咗   所以無得食   咁 join 埋一齊行番屋企 lu ~

番到屋企即沖涼喇   之後就一睇睇電視劇 ~

我同里奧大人講   今年咩嘢表示都無噃   我預咗無蛋糕   但估唔到連生日歌都無噃   不過佢無理我   哈哈 ~      

11 點就瞓喇   其實我未眼瞓   不過里奧大人瞓   我都會跟住瞓嘅   咁我就唔駛熄燈熄電視 ~

4 則留言:

  1. 衰格一之之~ 我最like話人咁衰架你 哈~ 好眼瞓呀我...噚晚係咁發夢好似冇瞓過咁 慘~ 我而家都學你唔叮嘢食喇...嗰日買佐個小蒸籠 即係可以蒸飯蒸乜都得嗰啲呢...又同admin個八婆講佐 希望我蒸時佢唔會話我喇~
    哎yo 真係病佐呀 有冇睇醫生呀...你要保護自己 知道自己身體弱嗰排搭車or去多人地方最好帶口罩 因為而家啲人病唔理你架..好容易傳播細菌
    你個胃又係脹呀 小俊都係呀 ee er er佐兩個禮拜 媽咪都有煲陳皮蜜棗水佢飲..但都冇好轉 佢又唔肯睇醫生 激死人....咁你飲完啲湯個胃有冇好啲呀? 下次唔好推三推四喇 媽咪堅持煲比你梗有原因既 死女包~
    我都係架 佢一想瞓我就問佢係咪瞓先 跟住我就入房先架喇 哈~ 佢成日都話我駛唔駛咁快呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 木之之 早啦 衰格同咁衰架有 d 唔同喎 呵呵 ~
      完全明白啦 成晚發夢係等如無瞓過囉 勁慘架 ~
      我有睇醫生啦 感冒菌入腸胃嘛 所以個胃脹脹 勁辛苦 ~
      妳自己都小心身體呀 多人地方直頭唔好去添呀 知道嘛 ?!
      陳皮化胃氣 之前做完手術 個胃好脹 食唔落嘢 姑奶煲咗陳皮粥比我食 真係 er 哂 d 胃氣出來呀 ~
      不過今次飲咗媽咪 d 湯又唔覺咩 始終我又食咗藥呢 ~
      我都覺得自己超級勁衰架喇 下次唔會 哈哈 ~
      邊個最後瞓要熄燈熄電視嘛 所以我一定要早入房過佢呢 哈 ~

      刪除
  2. 萬綠叢中二笠紅..笠..happy tuesday good morning
    轉天氣最易中招~依幾日d天氣都反覆..好好小心身體呀笠
    衰啦..小奧都算咁啦~衰阿喂開到口都唔做架~咩節日都係我去準備
    係佢家人/姪仔姪女既生日呀..兒童節呀..聖誕節呀就會一早諗禮物咁囉
    你話係咪好衰呀~老婆好似習慣成自然左咁! 衰
    你真係都好衰..算啦! 媽咪都係一番心意ma~唔想要煲左都唔會話! 佢好傷心架

    回覆刪除
  3. 嘩 個名咁長嘅 哈 ~
    早啦 笠子 呢 d 天氣真係好唔掂 令到個人奄奄悶悶咁 又凍喎 真係唔願番工 ~
    yes 妳同屋企人都要小心身體呀 ^^
    妳呢個回應講咗好多次 "衰" 妳先衰呀 話我衰 嘩哈哈哈哈哈 ~
    講老實話 阿喂真係衰喎 反而姪仔女嘅生日就一早買禮物 而妳就咩都無 唔得囉 我真係會嬲架 ~
    都話妳啦 要似我咁痴身 唔好咁獨立嘛 嘩哈哈哈哈 ~
    我係超級勁衰女啦 呢下我認架 我又控制唔到情緒 勁衰 ~

    回覆刪除