2014年2月4日星期二

食食食 ♡ 番禺長隆景區 + 珠海 + 澳門美食純玩 3 天團 Day 2/3 (Part 2/2) ( 4-FEB-2014 年初五 )


繼續行程 Part 2 ( 4-FEB-2014 )  

終於上到去啦   不過原來都無咩嘢睇嘅   但唔上黎又唔知係咁嘅   哈 ~

因為霞女佢地上咗去先   咁我地後尾先上到去   所以聽唔到佢講解囉   但記得佢話唔知邊度望到深圳   邊到望到澳門咁囉 

周圍影下咁

夠哂原始

贏咗都唔會拎啦   咁大份

我個人認為人多先唔好上山   唔係實會比人推落山囉   上山嚴禁携帶火種   但食煙就無人理

行咗一陣就落番去喇

吊吊 fing

里奧大人話以為我着拖鞋 ( 因為我本身有對大頭拖鞋 )   佢仲覺得我好勇呀   伸隻腳出黎影   唔驚跌對鞋落去喎

吊索係咁架咋   完全比唔到安全嘅感覺


3 點 15 分上車   再去圓明新園 ~

行下影下囉   其實無咩好行   因為係仿照   又唔係真嘅   所以都無咩影相   之後睇人地玩機動遊戲   勁無聊呀   哈哈   但又睇到我覺得好刺激喎   因為我唔敢玩呢 ~



我最開心係見到里奧大人周圍影相呢

唔係唔影左邊前腳   係因為隻腳隔離有個桔皮   好心 d 人食完就掉落垃圾桶啦




在水中央



我一見到就話好驚呀   成個人樣咁   老實講   我見親 d 樹就諗起以前細個見到鬼   都唔知算唔算係鬼啦   喺我地細個嘅時候   每個星期六都會去婆婆屋企食晚飯   之後就坐 van 仔番屋企   次次都會經過一棵樹   而我次次都會見到類似公仔嘅樣   喺度猛咁點頭  同埋係咁笑   不過家姐同媽咪見唔到架   妳話係咪驚丫 @@

行行行

表演場地   我好鍾意睇古代 d 地方架

食街   我見到有得食就開心   嘩哈哈哈   唔食都會睇下架

一大團糯米

哈哈   睇下我幾勁   揼幾揼就扁哂

之後舖平   成條毛巾咁大架

再捲捲捲

搞掂

切粒

呢度 RMB 28   超大包   不過唔夠沙糖   所以齋食唔好食   最後............

勁想試   不過大陸就真係有 d 驚   哈哈

好多人架

用糖漿畫

圓明新園對面


想買烤包食   不過無人買黎食   所以又唔敢買   哈哈

5 點半到酒樓食早飯   今餐我真係唔太餓喇   可能頭先食咗糯米糍啦 ~

叠泉山莊   里奧大人話叠水好 d   我都想   哈哈

好多乳豬

蒙古包 ?!

都幾有 feel 喎

我地坐呢度

呢餐美食係 " 和味橫琴蠔皇宴 "

蓮藕湯好味呀   希望唔係一滴香啦   嘩哈哈

酥炸生蠔

薑蔥生蠔

芝士焗生蠔

白切雞   個豉油好好味

蒸茄子

小炒皇 ?!

又係呢碟蝦

上湯浸白菜仔

炒河粉

蒸魚   今次呢條好大條   不過最尾先上菜   所以都無咩人食 lu

7 點到酒店   又話五星級   真係唔掂囉   好在我都唔 expect 佢地所謂嘅五星級咋   哈 ~


同電視機距離好遠呀

所以要坐梳化仔睇電視   又凍喎   如果喺床睇就最好啦   暖笠笠嘛

我搵風筒嘛   開哂所有柜桶都無   咁去廁所搵啦   咁我拎黎睇係咩   因為我以為係吸塵機   哈哈   之後佢有風出   就知係風筒   d 風力細到呢   如果長頭髮又厚   吹個半鐘走唔甩   咁都好丫  順便考驗下自己耐性   哈

我地又唔會出去行   好在呢間酒店嘅電視有 HDMI 頭   咁我地可以睇錄影咗嘅電視劇   不過睇到 11 點幾都瞓 lu ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言