2014年2月9日星期日

蒜汁洋蔥豬扒 + 髮菜蠔豉娃娃菜 ( 9-FEB-2014 )



( 9-FEB-2014  SUN )

今朝 10 點起身去太興食早餐   咁我同隔離單位嘅鄰居一齊搭 lift   佢問我開工未   我話上個星期五已經開咗工啦   我見佢個樣都好愕然   我心諗   星期五番工都番咗 2 日啦   有咩咁愕然   之後佢問我係咪前幾日嘅星期五呀   因為上星期五係新年喎   嘩哈哈哈哈   又係喎   無計啦   啱啱瞓醒嘛 ~

我入到太興先打比里奧大人   點知原來里奧大人啱先有位有黎   感恩感恩 ~   

其實我想食個扎肉辣肉碎米粉架   不過無咗   嗚嗚 

番到屋企抖多陣就番教會喇   我實在覺得自己好衰   太耐無番教會   靈命完全無成長過 ~

崇拜完畢就同里奧大人去百佳買菜   之後就番屋企喇   好鬼凍呀 ~

我熨咗 2 機幾衫   里奧大人就執自己嘢   3 點先食 tea   今次我要去大快活   因為佢 d 凍咖啡好好飲 ~


衰里奧大人   又証明佢聽我講嘢都唔用心聽嘅   求其答我好好好   哦哦哦   因為我之前同佢講話去大快活食   係因為佢 d 份量夠哂細   同埋我唔太餓   話會比一半燒鵝瀨佢食   點知我一見到佢個餐咁多嘢食就驚啦   佢話餓喎   我咪話頭先同你講咗 share 我個餐嘛   暈

燉好肉汁又執屋啦   之後 6 點 45 分就開始煮飯 lu ~

是日晚餐 - 蒜汁洋蔥豬扒 + 髮菜蠔豉娃娃菜

蒜汁洋蔥豬扒 - 今次 d 雞扒醃得好夠味呀   個汁又好味   我好開心呀   里奧大人話我煮嘅時候   都聞到好香呢 ~   

髮菜蠔豉娃娃菜 - 加埋 d 娃娃菜就無咁鹹   好味好多   上次食真係好鹹呢 ~

搞掂哂就沖涼   之後就休息睇電視劇   睇到 11 點半就瞓 lu ~
  

4 則留言:

  1. 濕笠笠..good你個大morning~好耐無見啦..你幾好嗎?
    應該都好好啦~日日係咁食食食..哈哈! 3日旅行出post未呀?
    快手d先得架..成日排住食食食..慢吞吞~哈哈哈哈!
    d男人係咁架..阿喂有時都係咁~同佢講野呢..唔留心
    所以次次都要佢講返一次比我聽~佢講野我都好留心聽架ma~衰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陽光笠妳好啦 今日終於見到陽光喇 勁開心呢 所以一陣出去食 lunch 慶祝 ~
      我係一個有食力嘅人 唔係食無咩好做喎 呵呵 ~
      旅行 post 都未寫哂 好攰呀 要慢慢寫 ~
      衰奧成日一餓就咩都好好好 雖則我有食力 但都有飽嘅時候家嘛 嘩哈哈 ~

      刪除
  2. 蒜頭咁大陣味二之之~ 嘩..今日超b呀 同事放假做到冇停手 如果日日係咁實屎冇生呀...今朝仲係勁潮濕呀 你有冇狂開抽濕機呀
    我都like太興嗰個米粉 仲有下午茶嗰個雞翼撈麵..兩樣都冇佐lu 公仔麵呢個又成日都喺到喎...
    算喇..佢地成日都close隻耳仔架喇 如果有啲嘢佢一定要做既..我一定要佢重複架 同埋要佢應承一定做得到我先安心架 哈~ 唔係實煩到佢應我為止
    明天再見喇...留留下又好多嘢攪@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木 我叫香蒜玉笠知道嗎 ?!?! 蒜頭不知幾香 哈哈 ~
      超 b 時間過得好快 不過日日係咁又唔得囉 好攰架 ~
      今日陽光普照啦 可以洗 2 機衫 哈哈 ~
      木呀 我就係想食個扎肉辣肉醬米粉先去太興咋 點知無咗 改咗沙爹牛肉麵 激氣呀 嗚嗚 ~
      唉 個衰奧一餓起上黎 就咩都好好好咁架 ~
      如果要佢地做嘢 我都要佢講多次 因為我最憎執手尾呢 ~

      刪除