2014年2月5日星期三

食食食 ♡ 番禺長隆景區 + 珠海 + 澳門美食純玩 3 天團 Day 3 (Part 2/2) ( 5-FEB-2014 年初六 )

繼續行程 Part 2 ( 5-FEB-2014 )

我見到有豬扒包嘅招牌   所以就沿住佢嘅指示行喇  ~


豬扒包套餐 ( MOP38 )

我食包嘅時候   里奧大人就周圍影   唔幫人地食包   衰

到我影喇   玩咗好耐   因為唔係時時都有車   哈


每層嘅露台都唔同   都幾特別   我好小見到咁樣呢

即時諗起三角朱古力   哈哈

向下望   d 屋都係無規劃咁噃

想落去睇下 d 屋係點架   不過無咩時間

其實我覺得樓與樓之間都幾密   不過每棟都係幾層高   所以唔覺有壓迫感呢

盡頭喇

天主教聖安多尼堂   對出有個小型噴水池   里奧大人話記得同我黎過呢度   不過係好耐之前 lu   所以真係無咩印象呢

斜路黎架

影張相留念   哈

咁嘅鐵閘都好難見到 lu

又再影過   好玩呀

唔知有無人幫襯嘅呢 ?!

一路行一路影真係有 d 攰   所以諗住坐巴士去番新馬路   咁其實只係坐 1 個站   不過我地又唔知行得啱唔啱方向   所以都想搭巴士   咁我上車問司機呢架車係咪會到新馬路   司機都未開口講   有 3 個乘客叫我唔好搭   因為得 1 個站   唔好嘥錢   話行路快過坐車喎   因為依家有 d 塞車   哈哈   就係咁   我又落番車   行番去新馬路啦 ~

行下行下   都行到去媽閣方向

場無處不在

好得意呀   地下畫咗條鯊魚   代表呢間舖係賣魚翅

代表賣海味

間餐廳已經無咗架喇   但招牌又唔拆   我發覺好多都係咁呢


大押嘅地方都好靚喎

番到黎新馬路附近喇

好舊式好舊式嘅酒家

行到 5 點半   對腳開始覺得唔係自己咁   所以要去坐下   哈哈 ~



呢間餐廳只有奶油多  花生醬多嘅單拚多士   但就無奶醬多呢 d 雙拚多士   我信佢地唔知雙拚係咩黎   所以最後都係分開搽   哈哈

今日要加 15% 服務費

無咩人架   因為唔係遊客區呢   所以好靜好舒服

買咗 d 手信比自己

見到呢棟建築物   我想喺條走廊跑步   轉下彎無咁悶嘛   哈

再入 d 更加靜呢

街道名好得意

我唔想太遲食飯   因為驚無位   所以 6 點半到餐廳   食到 8 點就走喇   因為里奧大人唔可以食飽坐船   所以又去番大三巴附近影下相呢 ~

鮮果蝦沙律 MOP100 - 我鍾意沙律醬撈埋落 d 生果度囉

牌坊燒豬肋骨 MOP158

靚就靚   不過上重下輕呢   所以拎到好攰

依家幾鍾意油畫   我 load 相嘅時候   以為右下角係生日蛋糕添   原來係噴水池   哈

夜晚仲靚呀   同埋無咁多人

Bossini 都好有特色

SK-II 好古色古香呀

又到大三巴 lu

無咁多人喇

阿姐仲不停咁剪 d 肉乾比人試食

打的去碼頭   仲以為係去尖沙咀落船添   原來係去港澳碼頭 ~

9 點半準時開船啦   d staff 完全唔掂   我地一上船就叫我地直行   去到盡都係 18 之嘛   都唔見 26   之後我問番 d staff   佢地話樓上   咁我上去先   好耐唔見里奧大人   原來個喼唔可以上黎   咁即係唔可以擺喺自己個位隔離   咁點解我地上船唔一早講呢 ~


差唔多 10 點半到碼頭   搭地鐵番屋企   番到屋企就 11 點半   沖埋涼   抖多陣就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言