2014年2月28日星期五

隨變燒烤麻辣雞煲 @ 佐敦 ( 28-FEB-2014 )

隨便麻辣雞煲 - 小辣 ( 1隻 $178 ) - 預咗唔辣嘅   得小小小小麻囉   不過 d 雞就好滑   都唔錯

奇脆炸魚皮 ( $32 ) - 脆就脆   但好腥呢   驚 

美國安格斯肥牛 ( $128 ) - ok 啦

新鮮有膏鵝腸 ( $45 ) - 好爽架   同埋淥熟之後就唔見哂 d 膏   咁又唔錯喎  

重點必食魚皮餃 ( $45 ) - 麻麻啦

隨便粉 ( $22 ) - 口感好煙韌   最有驚喜係佢呀   哈

串燒牛魔王 ( $32 ) - 入口即溶   正

燒雞腎 ( $22 ) - 想食咋   籮籮話辣喎   孜然粉黎之嘛   

燒雞軟骨 ( $18 ) - 無特別囉

燒豬頸肉 ( $18 ) - 無咩特別囉   同埋好呃人呀   因為有塊係超級細

香燒雞皮 ( $18 ) - 完全唔掂   又唔熱又唔脆 

( 28-FEB-2014  FRI )

又 happy friday 喇   但 d 天氣就麻麻喇   唔凍但又唔可以唔着褸   着褸又覺得有 d 熱   最慘係潮潮濕濕咁呢 ~

早餐食奄列餐   其實呢間嘅早餐真係唔錯   不過嘢飲就唔係咁熱咁囉 ~   


菇場唔忙呀   不過個人仲係好鬼攰   勁想瞓覺 ~

Lunch 出去行陣   之後再買酸辣米線番菇場食   我食完成發覺成個身都係酸辣米線味呀   勁誇張   好在之後無味咋   唔係就慘咯 ~  


今晚約咗家姐同糟糟籮籮食雞煲   咁放工即走喇   喺九龍塘站 join 埋糟糟一齊去尖沙咀   估唔到家姐最快   6 點 15 分就出到尖沙咀   咁佢地話餓喎   所以去加連威老道食燒賣魚蛋   不過我都食唔落   之後再去貢茶買嘢飲就行 K11 喇 ~   

呢檔鹹濕嘢唔係成日都開檔架 


買咗 1 包黃色梨仔 + 1 包紅色梨仔 + 1 包魚柳 + 1 包菠蘿粒   總共要 $75   我以為自己聽錯呀    之前買都係 $10 包之嘛   依家梨仔要 $20 包   其他要 $15 包   好貴呀

差唔多 7 點 45 分就行番出佐敦   再去裕華買嘢食就走喇   因為籮籮已經到咗呢 ~

8 點 15 分等到 9 點 45 分   真係人都顛   食店又奇怪   糟糟已經係第 3 個打電話黎架喇   不過佢地間嘢講到明打電話只係用黎登記   唔係留位   同埋會比 walk-in 嘅人入去先   咁講真   最極限都係等兩個半鐘   因為佢地限時兩個半鐘囉 ~

9 點幾打比里奧大人   佢喺大陸都仲未收工   不過我都話我都唔係好妳好多   我地仲喺度等緊 ~ 

差唔多 10 點先食呀   籮籮又話辣又 E 樣果樣   知佢好想快 d 食完快 d 走啦   我最鬼驚佢咁   之後都話叫個清湯嘅比佢   佢又唔要   其實我係想佢食嘢   唔好喺度 EE 哦哦   最後食到 11 點就走啦   睇住我地 3 個食都無意思   所以我地 3 個決定下次再去另一間食雞煲   但飛佢   哈哈 ~

籮籮車埋我地番屋企   我番到屋企都係 11 點 20 分   里奧大人覺得奇怪呀   點解會咁早番喎 ~

里奧大人慘啦   喺大陸 office 跟開佢嘅 asst. 比人炒咗   所以佢要由頭到尾跟番哂 d 嘢   本來諗好聽日去街都唔去得 lu   不過我又無所謂   因為我其實都好攰   想喺屋企抖下呢 ~     

4 則留言:

  1. 辣雞火笠..今日陰陰寒寒~好凍咁呀
    車仔鹹濕檔荃灣都有間係天橋底~不過我未幫襯過
    依家依d咁既野食..加晒價啦~好耐無幫襯果間正隆行呢
    過年後去過..又加左價啦! 依晚等咁晏先食野..好怕咁等!
    同埋又係好怕人食野ee哦哦又咁又咁~除非差得好緊要就話啫
    不過真係似乎係籮籮唔岩食多d囉..哈哈!
    你同小奧咁岩都無左個人~2個都勁忙! 你公司請到人未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩 妳唔好再講呢 d 名 我依家好想食齋雞粒呀 哈 ~
      早啦陰寒笠 我都覺得凍呀 所以妳都應該係超級勁凍囉 ~
      我知荃灣天橋底都有檔 幫襯過一次啦 都唔好食嘅 ~
      正隆行都加咗價喇 ?! 我無留意價錢呀 ~
      唉 大家都唔知要得咁耐 咁佢地想食雞煲嘛 咁又星期五 一陣揸車去第度食又無位咪仲煩 ~
      我最驚一路食一路哦 都食緊啦 哦咩鬼 搞到自己唔開心又影響埋人地心情喎 ~
      佢話孜然粉辣 咁都知咩事啦 所以之後 d 串燒都唔叫佢食 費事又哦 哈 ~
      咁小奧慘好多 因為佢本身已經多嘢做嘛 公司未請到人呀 所以我聽妳話 加倍努力工作呢 ~

      刪除
  2. 隨變定隨便二之之~ 午安好喇 今日都仲係寒寒地好大風呀..跟住又話有潮濕季候風再跟住又有冷風 真係玩屎人囉 不過涼涼地都好...唔駛執衫住嘛 同埋一熱啲衫又唔啱着好煩囉
    你今日食乜呀 我今日試佐個新蒸籠喇 好得意好似玩煮飯仔咁
    你未好番晒都食啲咁辣嘢架...想刺激下味蕾有食慾啲嗎 嘩..最怕呢啲冇得訂位齋等位 都唔知等到幾時..等待是最痛苦的 尤其餓既時候
    我好怕人一路食一路彈架 唔鍾意食咪下次唔再幫襯囉 彈都冇用架...佢唔會再煮過啲好味既比你 haha 我都會飛起呢啲人呀 影響食慾
    哎yo..老奧咪會仲b過而家囉 你要煲多啲好嘢比佢補下身喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係隨變呀木 早啦 咩又有冷風呀 ?! 唔好喇啩 @@
      涼涼地係好 不過唔好咁潮濕就更好 ~
      妳就好啦 有蒸籠 健康好多架 ~
      應承咗食雞煲嘛 所以咪照食囉 ~
      咁好在我又唔餓 但大家都唔知要得咁耐嘛 咁都黎咗 咪照等囉 一個人等就話慘 d 啫 ~
      嘩 諗起都煩 勁想叫佢走先呀 完全影響人地嘅心情 下次一定一定唔會再預佢 煩呀 ~
      老奧係忙上加忙啦 我會好好對佢的 放心 嘩哈哈哈哈 ~

      刪除