2014年2月8日星期六

勝利大排檔 @ 九龍灣 ( 8-FEB-2014 )

豉椒炒蟶子 - 味道唔錯喎   不過佢地話 d 蟶子好腥   但我又唔覺噃

西蘭斑球帶子 - 估唔到有腰果   我最鍾意食香口嘢

頭抽蜜椒豬扒 - 又係佢啦   未食之前   我已經同里奧大人講一定一定會叫呢個餸   之後仍都會一定 一定叫呢個餸

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 呢個仍都係五十年不變   嘩哈哈 

( 8-FEB-2014  SAT )

今朝 8 點起身呀   不過都有 d 攰添 ~

早餐食碎蛋吞拿魚飛碟   勁好味呀 ~


菇場唔太忙啦   可以做自己嘢   呵呵 ~

放工去海寶飲茶呀   因為里奧大人喺德國嘅舅父番咗黎   傾下食下到 3 點就走喇 ~

我其實仲未餓   所以叫咗小小點心一齊食咋

糖不甩 - 唔煙韌嘅

番到屋企就抖陣   里奧大人諗住剪髮   我都順便補番焗油   不過剪開嘅髮型師話 5 點先得   咁就執下嘢囉 ~

舅父買嘅朱古力   係酒心同咖啡味   正呀   所以我要哂   哈哈

天氣潮濕   所以拎哂 d 衫同床單去洗   足足有 3 大袋   咁順便約埋姑奶一齊食晚飯呢 ~

里奧大人就瞓陣   我就打機   差唔多 4 點 45 分髮型師打黎話差唔多搞掂   叫我地落去剪喇 ~

搞掂哂都差唔多 6 點幾   要上番屋企燉肉汁   之後就打的去舖頭 lu ~

幫助一陣手   再開機洗完之後就出發去食飯喇 ~

凍咗好多呀   又落毛毛雨   濕凍最唔鍾意 ~

食完都係打的番屋企   因為我真係唔想拎住咁大袋衫過馬路呢 ~

9 點半都番到屋企   又睇番之前錄咗嘅電視劇   12 點幾先瞓呀又 ~


2 則留言:

  1. 勝利濕凍之之~ 又係我喇^^ 今朝真係幾凍呀 着住厚褸已經唔方便..仲要攞遮同飯盒 勁狼狽囉 你今日有冇lunch box呀
    近排我都好like吞拿魚呀 如果買到幾乎日日都係吞拿魚包 哈~ 芝士/碎蛋+吞拿魚都好正 飛碟好耐冇食添..搵日去果汁鋪買嚟食先^^
    幾年前我都曾經好like酒心朱古力架 苦苦地冇咁甜 有個舊同事好like食 跟住冇乜人like喎..所以佢一食就會叫埋我架喇
    好開心~ 同埋外國啲朱古力特別好食架 滑啲
    哈~ 食嚟食去都係嗰幾款餸 我地都係咁架 口味好難改變架嘛 所以有時都懶得影相 好似日日啲相都一樣咁



    回覆刪除
    回覆
    1. 陽光木 妳睇我同妳改 d 名幾咁有朝氣呀 而妳就......
      難得好天 我一陣出去食水餃上海麵呀 哈哈 ~
      飛碟好味呀 個邊脆卜卜 d 餡又熱辣辣 講起都想食啦 衰 ~
      我細個食咗一排酒心古力 食完真係暈暈地呀 不過依家就唔會暈啦 碎料 呵呵 ~
      係啦 我都覺外國買番黎 d 古力係特別滑 d 咁架 奇怪 ~
      我知 我明 口味好難改變 咁我都係 不過都想試下其他嘢家嘛 係咪先 ?!

      刪除