2014年2月21日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 21-FEB-2014 )

烚蜆 - 估唔到好味喎   好鮮甜呢

蒸龍躉仔

白切雞 ( 外賣 )

叉燒 ( 外賣 )

炒生菜

青紅蘿蔔豬骨湯 - 我上星期話想飲 d 清甜嘅湯   唔想成日飲豬橫脷   咁今晚媽咪煲青紅蘿蔔湯啦   但無啦啦走去加 2 粒瑤柱   味道根本都唔夾嘅   唉

( 21-FEB-2014  FRI )

佛跳牆   佛~跳~牆   點解咁鬼香 ~~~~  今朝一起身就唱佛跳牆   里奧大人嚇呆啦   唱埋 d 咁嘅歌   之後就話我真係為食   一起身就諗起食   哈哈 ~

早餐食吉列石斑   食完覺得好熱氣咁呀 ~


菇場忙咗陣   之後又做自己嘢 lu ~

晏晝出去食白粥 + 炒米粉   食完再周圍行   想郁多 d 呀   哈 ~


放工即走喇   雖然里奧大人今日唔駛上大陸   不過我都照番媽咪屋企食飯 ~

等埋家姐   又係 7 點開飯   最理想嘅開飯時間呢 ~

差唔多 8 點 45 分就走喇   因為糟糟過黎車我地   想一齊去佐敦睇下雞煲嘅位置喎 ~

睇完就番屋企喇   原來都 9 點半   要快快手沖涼   因為里奧大人陪我睇電視劇呀   又 12 點先瞓呢 ~

2 則留言:

  1. 簡短既一篇三之之~ 差唔多埋晒數可以慢慢做喇...其他同事好慘 連續幾日都做到11點幾 好彩我地部門唔駛咋..唔係人都癲囉
    今日食乜呀 而家冇帶飯咪日日都要出街買囉...我地今日同admin個同事講叫公司買個蒸籠番嚟 因為成日叮嘢真係好冇益囉 但食得多街嘢又係冇益...好矛盾呢
    嫲嫲都煲佐青紅蘿蔔湯比我呀 勁like..真係好清甜 有得飲已經好幸福架喇..衰女包 唔match都算喇



    回覆刪除
    回覆
    1. 四木 早呀 哈哈 ~
      可以慢慢做就最好啦 係咪先 ?!
      嘩 做到 11 點幾真係好顛喎 賣命 ~~~~
      我晏晝多數係粉麵囉 下次帶 d 杯麵先 唔想成日出去 好攰呀 哈 ~
      如果有蒸籠 我一定帶飯啦 始終叮嘢同出街食真係好無益囉 ~
      咁又係 有得飲已經好幸福嘅 但我真係想飲清甜嘅青紅蘿蔔湯丫嘛 嗚嗚 ~

      刪除