2014年2月19日星期三

蔥油雞扒 + 皇帝菜 ( 19-FEB-2014 )



( 19-FEB-2014  WED )

尋晚又係瞓得唔好   我估係因為之前每月一到時連瞓兩日   瞓到夠哂 quota   所以成日唔係咁易瞓到呢   哈哈 ~

今朝又凍又落毛毛雨   真係無咩 mood 咁囉 ~


菇場唔忙喇   可以 hea 過 ~

晏晝買豬潤酸辣米線番菇場食   我同事話成個菇場都係酸辣米線味   所以佢話佢都想食呀   哈哈 ~


放工即走喇   今晚去百佳買菜   因為依家 d 菜咁貴   去街市都唔會平囉 ~

今晚自己食先   食完就即刻洗碗   抖陣就沖涼   天氣太凍喇   真係想快 d 休息呢 ~

是日晚餐 - 蔥油雞扒 + 皇帝菜

蔥油雞扒 - 想食 d 惹味嘅醬汁呀   所以整蔥油汁   咁我好小喺百佳買蔥嘅   咁我睇哂佢擺蔬菜薯仔呢 d 位置   都唔見有蔥   真係勁失望架   點知我再轉頭睇下 d 菜   比我見到有棵蔥呀   唔知係咪有人唔要   所以放番喺度呢   頭先真係唔見架   今次用光波爐焗雞扒   乾手淨腳   哈哈 ~  

皇帝菜 - 我覺得皇帝菜幾好食架   又爽口 ~

里奧大人 9 點先番到屋企呀   所以煮個丁麵佢食啦   依家我都唔會帶 lunch box 番菇場 lu   因為我同事話佢唔食叮嘢   每月一到係無嘔呀   所以我都想試下係咪囉 ~

搞掂哂都差唔多 10 點   叫里奧大人即刻沖涼   之後陪我睇電視劇   哈哈 ~

今晚 11 點都有 d 睡意   希望正常入睡啦 ~

4 則留言:

  1. happy monday good morning呀..笠豬
    點呀? 你d感冒好返晒未呀? 腸胃仲有無事?
    你應該飲多d熱野~每月一真係會舒服好多架
    個雞扒焗完再調汁嗎? 開頭以為係蒸..哈哈
    嘩! 唔好講食米線~我好似仲頂到依家

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠笠豬 happy good afternoon 啦 ~
      我好番哂啦 依家勁有食力 哈哈 多謝笠豬豬關心 33 ~
      好好好 我盡量唔飲咁多凍嘢先 ^^
      個雞扒係焗完再調汁架 哈哈 我都覺得好似蒸咁 ^^
      我食咗 2 餐酸辣米線都要停喇 妳話食嘅時候 我都覺得妳好勁啦 食得哂一碗 但原來妳............

      刪除
  2. 蔥油淋淋一之~ 午安好呀 今日天色都麻麻地..不過好彩冇落雨都冇咁麻煩 呢啲天氣最好留喺屋企煲劇同瞓覺..不宜番工 haha 你有冇睇星星呀 我冇啲人睇得咁瘋狂呀..睇得勁慢
    係喇..有時都唔敢一次過瞓咁多 好怕夜晚瞓唔着既感覺 睇佐咁耐中醫每月一到都冇好轉嗎? 但應該唔關叮嘢事卦..好似唔多有關係咁既 哈~ 不過食少啲叮嘢都好既 始終有幅射
    我好like食蔥油 薑蔥架 次次去買燒味飯都要多薑蔥 可以撈晒啲飯嚟食...太野味胃口都好啲 哈..不過食完有時好後悔 你呢個係咪同整蔥油係咪要爆香啲蔥架 仲要加咩調味料架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 油淋淋木木 好多木字呀 哈哈 ~
      午安好啦 仍然灰灰的天 ~~~~~~~~
      我無睇星星呀 蘋果日日講 講到好悶呀 ~
      瞓得多真係瞓唔到架 所以我好小瞓晏覺囉 夜晚瞓唔着就慘 ~
      睇咗中醫都 ok 嘅 我同事話我面色好咗 ~
      依家唔駛叮飯 唔駛拎 lunch box 真係勁開心呀 玻璃盒好鬼重家嘛 ~
      我都好 like 蔥油同薑蔥架 真係就咁都可以送飯呢 ~
      我爆香 d 蔥架 之後落豉油麻油糖呢 d 煮滾就搞掂 ~

      刪除