2014年2月23日星期日

譚仔 (三哥) 雲南米線 @ 九龍灣 ( 23-FEB-2014 )



我叫里奧大人比哂 d 酸菜我食呀   因為我勁反胃   食完好似好 dd 咁

( 23-FEB-2014  SUN )

今朝差唔多 10 點就自己醒   咁梳洗之後就去食早餐 lu ~

諗住番教會   點知今日 d 早餐好遲先上   所以食完番到屋企都已經 11 點 15 分   我又未沖涼洗頭喎   最後都趕唔切番教會呢 ~


喺屋企執下嘢   再煲八珍湯   飲埋就出門口喇 ~    

約咗媽咪 家姐同姐夫飲茶   不過家姐差唔多 1 點半就走先   媽咪差唔多 2 點又走   因為想做運動   咁我同里奧大人就差唔多 2 點半走   再去埋街市買菜就番屋企 lu ~


番到屋企 hea 住過   4 點就飲湯   之後我就食 wasabi 果仁   食咗差唔多 20 粒   之後慘喇   個人好似唔多舒服   想嘔想嘔咁   唔知係咪果仁頂胃呢 ~

7 點左右就出去食嘢   但其實我真係唔餓   所以去譚仔食麻辣米線   開胃 d 嘛   同埋依家得寶開咗間譚仔 ( 三哥 )   唔駛行到牛頭角咁遠   方便好多 ~

勁想食紅豆雪條   所以去埋超市買雪條先番屋企 ~

個人無啦啦發冷   我即沖熱水涼呀   同埋叫里奧大人開定電毯比我   咁我隨時瞓都暖笠笠 ~

我睇睇下電視都瞓咗   之後索性入房瞓喇   反正都差唔多 11 點要瞓嘛 ~     

4 則留言:

  1. 米線笠..呀笠! HAPPY FRIDAY你今日忙嗎?
    依幾日都凍呀~記得著多件衫呀..知ma!
    OH..OMG!! 米線呀~我仲未滯完呀..哈哈! 諗起都有d驚
    食完d果仁就想作嘔~係咪刺激到個胃呀? 有時我食某d野多都會反胃
    咁下次要食少d啦! 譚仔三哥食過一次~覺得ma ma地囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠呀笠呀笠 午安好啦 今朝忙到 11 點幾囉 之後就........呵呵
      大家都着多件衫啦 知無 ?!
      yo 米線駛咩驚喎 我聽日要再食酸辣米線 哈哈 ~
      我覺得食完杏仁之後就唔舒服囉 不過小奧喺都話我攝親 ~
      依家都驚驚地杏仁 哈 ~
      譚仔三哥都係一間間好食 菇場果間就好食囉 因為夠麻夠辣 ~

      刪除
  2. 反胃五阿之~ 毛毛雨天陰陰午安喇 今日食佐乜呀..我又食粥喇 但今次食齋腸唔食炸襾lu..因為炸襾好飽呀 但齋腸又差啲咁 呵呵~
    如果我約佐人飲茶就唔會食早餐架喇 兩餐相隔咁近實飲唔落茶喇 呢間可以雙併兩款點心咁好既 其實都應該可以隻併喇 兩個人去飲可以試多啲款嘛
    係咪冷親咋..應該唔關啲果仁事 早佐休息第日有冇好番呀? 呢啲天氣好容易冷親架..啲人病又唔帶口罩喎 好怕呢啲人...

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸兩木 早啦 快 d 起身呀 唔準瞓呀 ~
      食粥好丫 食完個身暖笠笠好舒服架 我覺得齋腸飽過炸兩噃 ~
      嘩 早餐一定要食架 唔係會好眼瞓 但如果兩餐相隔咁近 我晏晝就真係唔會點食到嘢囉 因為其實早餐都未落格 哈哈 ~
      我都鍾意有鴛鴦點心 可以食多 d 唔同款嘛 ~
      老奧又話我係冷親 諗諗下果日晏晝無啦啦勁眼瞓 又凍 不過無着褸 之後就開始有 d 唔舒服 唉 ~

      刪除