2014年2月1日星期六

開年飯 @ 姑奶屋企 ( 官塘 ) ( 1-FEB-2014 年初二 )

蒸魚

腐皮卷

蒜蓉蒸帶子

臘腸臘肉炒芥蘭

燜雞翼排骨

煎蝦

生菜鮑魚

冬菇鴨掌

南乳齋

年年 d 餸都係凍嘅   我話應該煮小幾個餸   咁樣就唔會樣樣都凍哂囉   凍咗真係好難食囉   唉

( 1-FEB-2014  SAT  年初二 )

今日大食表妹會同我拜年   我得一千零一個人黎我屋企拜年架咋   嘩哈哈哈哈 ~

教咗 10 點鐘起身   順便食早餐啦   不過茶餐廳要等位   所以差唔多 12 點先番到屋企呀 ~


大食表妹 12 點準時到我屋企   但我要沖涼   叫佢同里奧大人傾住計先   哈 ~

佢居然記得我鍾意食花街   仲要係我同家姐每人一盒   唔通剪髮表妹叫佢識做  d   哈哈

傾到差唔多 12 點半就走人喇   去埋美心買生日蛋糕   佢記得我同媽咪係 2 月生日呀   真係好有心 ~

糟糟同籮籮同我差唔多時間到酒樓   之前佢只會上媽咪屋企拜年   咁我就問佢呢日同唔同我地飲茶   估唔到佢話去   本來諗住去德福美心   不過佢 say no   話要去嘉華飲茶   佢鍾意去舊式酒樓飲茶   可以食懷舊點心   可能佢地喺外國生活咗一段長時間啦   所以勁鍾意飲茶食點心呢 ~  

咁我去到酒樓   家姐話叫咗 d 點心   我話叫咗幾多先   佢話糟糟頭先已經點咗 10 樣   咁我話黎齊哂先再點啦   我好飽   食唔落呀     
  

我就唔餓   所以就講多過食喇   所以只係食咗 2 嚿金錢肚同幾嚿乳豬啫 ~

差唔多 3 點就走喇   之後一齊上媽咪屋企再食過呀 ~   

食完蛋糕再一齊撈生   好鬼開心呀 ~


糟糟佢地 4 點就走   我地就坐到 4 點半   咁家姐就陪大食表妹去搭車   我就同里奧大人打的去舖頭 ~

里奧大人話餓喎   要去大快活食 tea   咁我一定唔食啦   因為仲好飽 ~          


7 點打的去大姑奶屋企   好感恩有的士咋   唔係又要等好耐呢 ~

食下傾下   9 點幾走喇   2 姑奶車埋我地番屋企   咁又唔錯呀   哈 ~

聽朝要 8 點起身呀   因為聽朝姑姐姑丈同媽咪飲茶   我地又去呢   但今晚又係 12 點幾先瞓到   夜瞓早起   呢 d 唔係我 style   嘩哈哈 ~   

2 則留言:

  1. 開年四之之~ 午安呀 今日冇咁凍喇..不過今朝好大雨但我又冇帶遮喎 好彩上車落車都唔駛點淋雨啫 希望放工都唔好落喇...要同同事食慶生飯
    每年初二我地都有蛋糕食 同你一樣^^ 因為老爺初二生日架 我都記得你二月生日架 幾有你心吖
    呢日食得好密下喎 好似由食早餐開始未停過口咁 老奧仲食得落tea..勁呀! 係喎...最近唔聽你地話打牌既 之前間唔中都會打架
    啲餸凍就梗架喇 煮咁多個餸好難handle架嘛 新年要十全十美嘛 煮少幾個餸咪唔好睇囉 哈~ 我地去舅父屋企食 已經有3個工人姐姐一齊整但都好忙呀 又要講番以前嫲嫲煮二十幾人飯都好似好輕鬆咁 真係好勁 叫我煮6人飯都應該唔得呀

    回覆刪除
  2. 木呀 叫到我好攰呀 哈哈 ~
    上車落車唔駛淋雨嘅話 我都唔會帶遮 好鬼重嘛 ~
    哈哈 多謝妳記得我 2 月生日喎 一齊食蛋糕啦咁 ~
    呢日把口未停過啦 唔係食就係講 個口好攰 ~
    老奧飲茶都食咗好小嘢 所以佢食 tea 不過我真係食唔落喇 ~
    依家好小打牌啦 唔想比妳話爛賭 哈哈 ~
    咁呢餐都有 2 個工人一齊煮嘅 不過太多餸要煮 所以就唔會樣樣都熱 我最驚食 d 暖到就黎變凍嘅餸囉 ~
    我煮 4 人都唔掂呀 妳勁 d 嘩哈哈哈哈 ~

    回覆刪除