2014年2月24日星期一

窩蛋牛肉飯 + 雞扎 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 24-FEB-2014 )



( 24-FEB-2014  MON )

今朝個胃仲係好脹添   又係成日想嘔想嘔   胃唔舒服真係好鬼辛苦呢 ~

早餐食奶油多   居然食唔哂添呀   想走嘅時候   有人同我講早晨   原來係 "渠王"   咁就一齊傾下計   等埋佢食完先一齊番菇場 ~


好鬼攰呀   不過要做 report   做到 11 點幾就搞掂   可以抖抖 ~

今朝買咗個吞拿魚燒餅做 lunch   第一次覺得食嘢係咁辛苦   但唔食又唔得喎 ~

本來諗住今晚早 d 煮飯早 d 休息   但里奧大人係都要我睇醫生   咁放工即睇啦   雖然已經掛號   但都要等半個鐘   勁攰呀 ~

原來係感冒菌入腸胃   衰里奧大人話我應該攝親   加上又食埋杏仁呢 d 熱氣嘢   所以就病喎 ~   

里奧大人今晚早 d 放工   都差唔多 7 點先放工   佢叫我食粥   不過我驚食完成肚水仲唔舒服   所以我唔想食   最後叫里奧大人去唐記買飯番屋企 share 食   我就唔駛出街食   之後我即刻沖熱水涼喇   哈哈 ~

食完睇陣電視就瞓喇   因為開咗電毯   我瞓咗半個鐘熱醒咗呀   出汗添呀   即刻叫里奧大人幫我熄電毯   佢喺度笑啦   話今晚其實都唔凍   開電毯實熱   但我瞓之前仲係占寒占凍嘛 ~

沒有留言:

發佈留言