2014年2月22日星期六

公司春茗 ( 22-FEB-2014 )

( 22-FEB-2014  SAT )

今朝 8 點起身   天氣清清涼涼好舒服呀 ~

早餐食飛碟   食完超勁飽   下次問佢有無半份先   咁樣食完無咁辛苦   哈 ~


諗住 hea 過啦   點知 11 點又有嘢做   邪到爆 ~

放工坐 297 去 Mega Box   同埋里奧大人一齊喺百樂門飲茶   燃燒時間呀 ~

魚翅灌湯餃 - 好味道   因為想食 d 濕濕地嘅嘢   哈

大蝦腐皮卷

涼瓜煎魚餅

脆皮紅豆餅 - 唔得煙韌   如果唔係一定好好食囉

桂花五粮糕

食完就行 Ikea 再 Aeon   勁想食黃蘿蔔壽司呀   所以買黎食 ~


真係無咩想行   同埋約咗同事 "阿後" 5 點喺九龍灣地鐵站等   所以 4 點左右就坐 shuttle bus 去德福   順便去麥當勞飲咖啡 ~

金榛朱古力咖啡 / 藍莓紐約芝士餅 - 今次加 $4 要杯大嘅   飲到好辛苦   嘩哈哈

準時到 Pie & Tart   咁里奧大人就自己番屋企   我同 "阿後" 就出發去佐敦   到咗佐敦就約埋另一個同事 "溫總" 一齊去酒樓呢 ~

今年地方超勁細   咁工作人員又有嘢整   佢地講咩都聽到哂   所以阿頭話叫我地不如出去行陣   其實咁仲好   因為酒樓都好焗呀 ~

我地去咗寶靈街   之後再去裕華   6 點幾先番酒樓   都好多同事到咗 lu   咁就埋位坐喇 ~

差唔多 7 點先開始   玩咗陣枱獎就食嘢 lu   之後又睇 slide 又食又玩遊戲咁   差唔多 10 點幾先走   不過我最後都無去唱 k 呀   之前 admin 又話好多人去   但原來係好多工廠同事去   我又唔熟佢地   咁都唔好玩啦   早 d 番屋企陪里奧大人好過   哈 ~

同 "阿後" 一齊坐 van 番屋企   番到屋企都 11 點   即沖涼   抖陣就瞓覺喇 ~      

4 則留言:

  1. 細四笠..容~~易~~食!!! 食食食..早呀!! 哈哈哈
    點呀你..今日忙唔忙呀? 咪偷懶呀..努力工作~為公司出多一倍力..嘩哈!
    咦~~~~唱K唔岩咀型真係早D返屋企好過啦!
    依日飲咁大杯咖啡呀? 除左齋啡..我最鐘意就係飲果仁類咖啡
    真係好鬼香囉! 個五娘糕既杞子影到好似有辣椒..差D比你呃到呀! 吼~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈 好爛呀妳 午安好啦 五笠的 ~
      呢排都忙忙地啦 放心 我會為公司努力的 嘩哈哈 ~
      同 frd 唱 k 就話啫 同班唔熟嘅就真係好悶囉 ~
      呢杯咖啡係同小奧 share 飲架 一個人飲唔哂架 ~
      hey 係杞子似辣椒 唔係我影到似辣椒 呵呵 ~

      刪除
  2. 春茗四之之~ 頭先有冇落街呀 超勁大風呀..又毛毛雨 涼佐好多呀...你有冇着件厚少少褸呀
    我覺得冇半份飛碟賣囉 一凍佐就唔脆..實冇人買埋嗰半份喇 你食飽吧喇 哈~ 早餐食得飽先有氣力做嘢架嘛
    最唔like啲公司星期六攪活動 用埋人地啲私人時間..比人平日早少少放工攪唔得既 今年抽到咩大奬呀你?
    同唔熟既人唱k真係好冇癮囉 番屋企發夢好過

    回覆刪除
    回覆
    1. 五穀木 午安好啦 哈哈 ~
      呢排都有落街呀 成日毛毛雨 所以真係涼咗好多呀 又要着番毛毛 boots 嘻嘻 ~
      oh 原來無半份飛碟賣架 我以為佢整一邊就可以添 ~
      早餐真係食飽先有氣力做嘢架 妳知啦 我依家好忙家嘛 嘩哈 ~
      無錯 我都好憎公司星期六搞活動 私人時間黎家嘛 平日放早 1 個鐘咪得囉 再唔係唔放早 唔玩遊戲咪得囉 做咩揀星期六喎 煩 ~
      今年無抽到大獎呀 哈 ~
      同唔熟嘅人唱 k 真係超悶囉 咪搞 ~

      刪除