2014年2月4日星期二

食食食 ♡ 番禺長隆景區 + 珠海 + 澳門美食純玩 3 天團 Day 2 (Part 1/2) ( 4-FEB-2014 年初五 )

( 4-FEB-2014  TUE )   Part 1/2

今朝 7 點半 morning call   不過我地多數早半個鐘起身   唔想咁趕 ~

尋晚瞓得唔錯呀   所以今朝好精神呀   勁有食力添   哈 ~

天陰陰

d 嘢食好似食剩咁   但我地已經算最早到喇噃   即係無人執過啦   恐怖

我屋企個廚房係咁就好 lu   我實在好鍾意紙皮石呢

即刻諗起 Marriott

但一望就知唔香脆囉

咁早食薯條 ?!

本來我諗住夾架   不過見到有蚊滋   所以即刻唔夾 lu

熱辣辣嘅粥

好似幾好味咁   不過我無食呀

我好鍾意里奧大人影嘅呢張相


d 人話拎就拎啦   理得妳寫咩

睇到呢兩句就覺得好諷刺

咖啡唔錯喎

皮蛋瘦肉粥都唔錯架   d 粥好綿   天氣凍凍地   食粥就最好   哈

糯米雞唔熱 @@

炒河粉仍都唔錯架

里奧大人嘅早餐

環境其實真係唔錯呢

食完又周圍影啦 ^^

窗口好古色古香

總統房

我地住嘅平民房

9 點 15 分出發去神秘果園   10 點 15 分就到喇 ~

沿途

一家四口   勁

到神秘果園喇

咩都鍾意形容為天下第一 @@

白色呢點係神秘果

入去試食 lu

我買咗 RMB 40 龍眼肉同 RMB 30 抗菊

各就各位

試食開始

食完神秘果   之後食咩都係甜   大約半個鐘之後   味覺就會正常番架喇

真的嗎 ?!

一望無際   好舒服呀

出番去嘅時候   發生咗段小插曲   就係司機開得快   又睇唔到膊位   所以我地好似遇到氣流咁樣拋咗上去呀   同埋 chok 咗一下好勁   之後聽到坐最後嘅 2 個小朋友係度喊   原來佢地個頭撞到天花板呀   勁驚啦   如果流血就麻煩喇嘛   最搞笑係司機話叫佢地坐中間位 ( 最後排係 5 個位   一家四口坐嘅 )   個媽媽話坐中間咪直飛出去囉   好在最後都無事   之前我都同里奧大人講話呢個司機揸得快   見車片車咁架啦 @@

試食完又買下嘢   之後出發去酒樓 lu ~

12 點 20 分到酒樓   今次食藥膳乳鴿打邊爐   咁燥熱都有嘅   哈 ~

呢餐美食係 " 寶鼎鴿皇火鍋宴 "



時間關係   所以咩都放哂落去一齊滾

乳鴿飯   但 d 飯好林   都係食白飯好 d

1 點半出發   差唔多 2 點 15 分到 石林風景區 喇 ~


坐吊索好驚啦   好似好唔穩陣咁   由我見到架吊索第一眼   我已經好驚   估唔到係坐呢 d   全程手腳硬哂   仲唔比里奧大人周身郁呀   哈 ~

我有畏高家嘛   所以我見到咁樣已經好驚   我坐海海公園嘅吊車都驚   何況呢 d   就係咁      嚇到我連里奧大人同我講嘢   我都唔知   哈哈

有工作人員叫妳企定   企喺 "紅色腳印" 位置

吊車一到   就會推妳上去   真係矮 d 都趕唔切坐上去架

坐好就拉安全帶落黎

呢日未完架

4 則留言:

  1. 繼續長聾三之之~~ 午安好呀 又衝鋒完一輪 呼~ 冇佐老闆真係乜都urgent晒...佢實在幫我地擋佐好多嘢
    今日食佐乜呀? 我地又有銀行請食lunch hehe 又可以慳番餐
    好離譜喎 未開始就好似食淨咁...見到都唔開胃喇 仲要有蚊滋添...噢~ 不過大陸酒店啲早餐都唔好expect好好味喇 我都會選擇粥食 起碼熱辣辣食完唔驚肚痛先喇
    試食咁細粒神秘果仲要加片檸檬咁攪笑既 粒果好甜架? why食完佢再食乜都好甜架同埋有乜功效架
    乳鴿打邊爐真係未試過 好唔好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 木呀 ~~~~
      慢慢做就最好啦 ~
      妳成日都同 banker 食飯都唔錯 所以做 a/c dept 係最好 好多時有 free lunch 哈哈 ~
      係啦 去大陸唔好有任何 expect 佢地咩都做得出 理鬼得妳 ~
      我覺得食粥最穩陣 因為佢地都會食 哈 ~
      神秘果好怪就真 食完之後再食檸檬 塊檸檬係甜 不過變咗好假嘅甜檸檬味 好化學囉 所以都無理佢寫有咩功效 哈 ~
      乳鴿邊爐其實味道 ok 不過咁多隻一齊浮下浮下就恐怖咗 d 啦 ~

      刪除
  2. 畏高笠..大陸d吊車~無畏高都驚啦大佬..你知大6 d野有幾安全(冏)
    個神秘果講到好詭異就真~食左半個鐘咩都甜..你食完有無feel到
    有無食之前試左食其他生果再食? 古古怪怪咁
    你話chok果下都好勁喎~飛左上車頂..後尾有無人投訴? 痴鬼線架..趕收工咩
    依日個lunch ma ma地吸引~太多鴿又滾滾下..心理上有d唔知點咁=.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠子 ~ 無錯 喺大陸坐吊車真係好鬼驚 因為佢地 d 嘢實在太安全喇 ~
      我都覺得神秘果好怪 我食咗之後再食檸檬 真係變甜 但個味好怪咁 好假嘅檸檬味咁 所以其實都唔知食黎有咩意思 哈哈 ~
      架車 chok 果下真係好勁架 有離心力喎 所以呢個司機好唔掂 應該無人投訴啦 講黎都無用 講真 ~
      yeah 我都覺咁多乳鴿一齊淥有 d 恐怖 所以我食咗好小 好在有 d 肉丸同菜 唔係唔飽 哈哈 ~

      刪除