2014年2月10日星期一

ME.N.U @ 九龍灣 ( 10-FEB-2014 )

我見到有個男仔食一個部隊鍋   超勁呀   因為我地兩個人食都覺得超飽嘛    

我好鍾意韓國 d 碗同筷子

部隊鍋係橙紅色   芬達同紙巾又係橙色   加埋里奧大人着橙紅色線衫   我又拎橙紅色袋   搞笑 

( 10-FEB-2014  MON )

今日凍咗好多喇   市區好似得 9 度咋   woo ~

早餐食芝腿治烘底   飲埋咖啡都好似唔係咁精神添 ~


番到菇場都知今日會忙   所以就好好享受一下自己嘅私人時間   咁 10 點左右里奧大人打黎   話今晚打邊爐喎   因為難得咁凍   我更無問題啦   哈哈 ~

同佢講完電話之後就忙喇   因為 Partner 做埋今個星期   所以咩都要跟哂   條友個身又成陣味   又要同佢坐埋一齊   搞到我勁反胃   同埋佢真係好不知所謂   講 d 唔講 d  好在有同事一齊跟咋   咁佢想唔講都唔得囉   呵呵 ~

我最唔鍾意佢成日話咩妳唔識   咩妳唔知   所以我用好唔客氣嘅語氣話佢   妳唔好 expect 我咩都識咩都知   依家我接手   好多嘢係應該由妳教   唔係由我問   因為我完全都無接觸過   不過佢走咗之後   都應該有唔小手尾跟架喇   佢 d 咁嘅人   做嘢不嬲都鍾意瀨三瀨四 ~

突然太多嘢要記   有 d 壓力   所以都無咩胃口食 lunch box   掉咗 2/3 呀 ~   

2 點半又黎忙喇   又要記嘢   勁眼瞓呀 ~

忙到放工都未完   不過我都要走喇   要去睇中醫呢 ~

好感恩去到有得睇   脾同肝都靚   但硬係成肚風   醫師話脤卜卜好得意呀   暈暈地 ~

6 點 45 分搞掂哂   不過里奧大人仲未放工   所以番屋企等佢 lu   終於覺得有 d 餓   咁食住蛋散等佢啦 ~

正隆行嘅蛋散好脆   但無南乳味   

里奧大人差唔多 8 點半先放工   但我話想食濕嘢   所以去食部隊鍋喇 ~

食完就番屋企喇   沖埋涼睇多陣電視   今晚早瞓啦   11 點就瞓   因為我今日用腦用得太勁喇   哈哈 ~   

4 則留言:

  1. 部隊陽光四之之~ 午安好嗎? 突然間好好陽光呀 呢幾日啲天氣真係好大變化 不過寧願凍都唔好再咁潮濕
    今朝同事同我講今朝將軍澳得5.5度咋 我覺得好攪笑 因為而家冬季奧運嗰到都有9度 但hk就只有5-6度 但人地勁多雪好似好凍咁...
    啲人一辭職就乜都唔理架喇 邊仲有心機教晒所有嘢比下一手吖...自己跟吧喇 努力呀 阿之~
    嘩..見到個部隊鍋好miss韓國呀 嗰次去特登搵部隊鍋食 係PSY做代言人架 哈哈~ 唔知同韓國既味道一唔一樣呢...搵日去食下先 嗰個人咁勁一個人可以食得晒一個部隊鍋@@ 係咪大肥佬嚟架

    回覆刪除
    回覆
    1. 六六獨獨早啦 好耐無咁叫妳 lu 哈哈 ~
      今朝好清涼呀 不過落毛毛雨囉 我都好驚潮濕天氣呢 ~
      冬奧係咪 - 9 呀 ?! 9 度咁多雪 ?!
      佢呢 d 人咪衰格囉 所以佢走咗之後 我好開心呀 辛苦 d 都無所謂 ~
      我未試過真正部隊鍋架 咁喺韓國食一定好食好多 ~
      個男仔唔肥架 所以覺得佢好勁 ~

      刪除
  2. happy friday艾笠..早呀
    係咪就係好dirty果個女同事唔做? 佢都會唔做既?
    不過有d人係咁衰~講真都走晒..仲要收埋d野唔想教人咁
    依個部隊鍋好早排係fb比人洗板咁滯~好多人食ed..
    係份量多~但d料無咩特別咁囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 早六安啦 笠子 今朝真係好清涼呀 ~
      係呀 好 dirty 條友囉 佢話個仔成績差咗 所以要教佢喎 ~
      佢個格衰到無朋友啦 又自私 所以佢唔做 我都好開心 唔駛影響我心情 ~
      部隊鍋其實真係無咩特別 不過好小會食咁大鍋麵 所以覺得幾得意咁架咋 ~

      刪除