2014年2月27日星期四

黑椒牛扒 + 油麥菜 ( 27-FEB-2014 )



( 27-FEB-2014  THU )

尋日行咗成日   所以今朝都好攰呀   哈 ~

早餐食奶油多   其實尋晚果餐都未落格   不過唔食又唔得 ~


番到菇場就忙喇   差唔多 12 點先忙完咋   所以覺得好快又 lunch 咁呢 ~

唔知食咩好   咁就買燒賣粉果   估唔到呢間粉果 d 皮煙煙韌韌   下次再買黎食先 ~


今日家姐打黎唔知講咩   佢形容個 size 我聽   話個 size 好似隻手掌咁   但無手掌咁大   切哂 d 手指嘅 size 咁啦   我話妳話半隻手掌或者掌心咪得囉   駛咩講到切哂 d 手指咁恐怕架   哈哈 ~

放工走喇   今晚唔駛去買餸   實在太好喇 ~

番到屋企預備晚餐   之後飲埋碗魚湯   抖陣就煮喇   反正我自己食先   早 d 食就最好   多 d 時間消化嘛 ~          

是日懶餐 - 黑椒牛扒 + 油麥菜  

黑椒牛扒 - 完全唔記得仲有牛扒   因為之前媽咪買咗 d 新嘅比我   我都唔記得仲有蕭果 d 未食   所以拿拿聲食埋   我用淘大黑椒醬煮汁   但得個鹹字   唉 ~  

油麥菜 - 勁喇   星期日買架   不過無食   今晚先食   好在無壞咋 ~

里奧大人 8 點幾放工   所以我都沖埋涼喇   之後就淥冬蔭功麵佢食啦   其實我完全唔記得喺泰國買咗番黎   所以記得食就要食   唔係又過期   過期唔係問題   最大問題係一次過食好多餐先驚囉 ~

搞掂哂都差唔多 9 點半喇   咁里奧大人都陪我一齊睇電視劇   依家睇緊 "The Mentalist"   勁好睇呀 ~

元氣未復   所以 11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言