2014年2月12日星期三

燻蹄 ( 外賣 ) + 娃娃菜 ( 12-FEB-2014 )



( 12-FEB-2014  WED )

嘩   好似得 8 度咋   我覺得一日凍過一日咁呀 ~  

早餐食熱狗餐   其實我去呢間茶餐廳食早餐係因為佢杯咖啡都 ok   但呢 2 次去都比較多奶   不嬲我都係飲最好多半   但今日只係飲到 1/3   因為好反胃咁   oh ~


菇場唔忙呀   又可以做自己嘢   哈哈 ~

食完 lunch box 就去拎褲   之後就即番菇場喇   實在太凍呢 ~

放工去荷里活廣場   因為又要幫里奧大人拎西褲呀   咁順便行埋百佳就走喇 ~

坐 80 番九龍灣   再去惠康買嘢   之後去太興買埋燻蹄就番屋企 lu ~

浸完菜就開機洗衫   咁今晚就咁淥菜同淥麵   實在太方便喇   哈哈 ~   

今晚我自己食先喇   想快 d 食快 d 沖熱水涼   好凍呀 ~

是日懶餐 - 燻蹄 ( 外賣 ) + 娃娃菜 

燻蹄 ( 外賣 ) - 喺太興買嘅   $88/斤   咁我要 $40 啦   不過原來係一隻隻咁賣   今次呎隻要 $47   咁都 ok   因為其實我預咗買半斤 $44   依家比多 $3 都 ok   同埋師傅講到明一隻差唔多 $4x 呢 ~   

娃娃菜 - 懶呀   所以就咁淥就算咯 ~

里奧大人差唔多 8 點半先放工   咁我都沖涼先喇   實在好鬼凍呀   沖完熱辣辣會舒服好多 ~

今晚睇咗陣電視劇   11 點瞓喇   咁鬼凍   所以要瞓多 d 先精神架   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言