2014年2月20日星期四

黑椒牛扒炒麵 ( 20-FEB-2014 )



( 20-FEB-2014  THU )

實在太開心喇   尋晚終於正常入睡呢   仲瞓得都唔錯   感恩感恩 ~

今朝仍然凍噃   但就有陽光   呢 d 天氣都好舒服呀 ~

早餐食熱狗餐   見對面食吉列石斑好似好好味咁   一於聽日試下先 ~


菇場唔太忙   之前狂玩 Pokopang   依家對眼成日眼濛濛   所以都無咩 mood 上網 ~

晏晝出去食韭菜水餃麵   食完再去超市買嘢   之後就番菇場喇  ~


放工去牛頭角藥房買嘢   番到屋企就預備晚餐   之後開機洗衫   再拆埋利是錢   勁開心呀 ~   

今年收穫唔錯   不過年年都係媽咪同家姐最大大份   加埋媽咪家姐又比埋生日利是   又係大大份   所以 2 月就最多私己錢   哈哈 ~      

里奧大人今日上大陸同煩客開會   所以我今晚可以 7 點食飯呢 ~

是日懶餐 - 黑椒牛扒炒麵  

黑椒牛扒炒麵 - 第一次咁整   味道都唔錯   不過如果再辣 d 就更好   哈哈 ~

食完即洗碗再沖涼   之後就睇雜誌   爽呀 ~

大食表妹買比我嘅花街朱古力   不過我未食過呢 d 禮盒裝架   款式都唔多嘅   同埋無我最鍾意果款   都係一罐罐果 d 吸引 d  

里奧大人差唔多 10 點半先番到屋企   沖涼之後仲做咗陣公司嘢   好在好快做完咋   11 點半可以瞓覺呢 ~   

2 則留言:

  1. 花街二之之~~ 做到好攰呀..一定要休息下先得 你個臭臭同事走佐未呀..有冇多嘢做佐呀?
    碟炒麵巧靚喎..不過以為係炒意粉添 我都like黑椒炒乜乜架 好野味 有時lunch都會order嚟食 下次加原粒磨碎嗰啲黑椒會辣好多架 或者成粒食喇你 勁辣
    盒裝花街好搵笨喎...買細細盒嗰隻乜款都有架 小俊又係每年新年都想食花街...年年都叫我買比佢食 不過我今年冇買比佢 哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 花街呀 幾驚妳話我 x 街呀 嘩哈哈 ~
      我對眼都好攰呀 要滴眼藥水添呀 慘 ~
      阿臭上月中走咗啦 唔係唔駛咁忙 哈哈 ~
      黑椒整咩都好味 撈飯撈意粉又好好味 食原粒黑椒咁堅 ?! 勁辣我唔掂架 衰 ~
      係啦 盒花街真係搵笨囉 都係一罐罐果隻好 d 多款 d 嘛 ~
      依家好平添呀 不過我唔買喇 屋企仲有好多朱古力未食 @@

      刪除