2014年12月1日星期一

麻麻爆辣雞煲 @ 稻香 ( 九龍灣 ) ( 1-DEC-2014 )

麻麻爆辣雞煲 - $68 煲   仲有 6 罐飲品   抵呀

滾呀


d 雞有好多碎骨   同埋份量唔多   呢個雞煲當湯底都唔錯丫   我覺得都幾辣   里奧大人話唔辣   勁呀   不過下次都係同佢食正宗雞煲   呢個係入門級雞煲   哈哈      

雪花丁方 - 雖然雪到冰咁   但都有牛味噃

田園菜籃 - 食完呢個菜籃之後   見到枱面有 d  一隻隻好細粒嘅郁緊   好驚囉  

個煲係包埋 6 罐啤酒 or 汽水   我地每樣要 3 罐 

( 1-DEC-2014  MON )

今朝 7 點半起身喇   好在唔係好眼瞓   感恩呢 ~

同里奧大人一齊出門口番工   好耐無咁做喇   哈 ~      

依家帶樽水番工   唔想飲咁多蒸餾水   但其實 900ml 只係 4-5杯左右   點都係要飲 d 蒸餾水囉 ~

早餐食芝腿治   但 d 麵包邊好硬囉   好小會咁架喎 ~ 


番到菇場就好忙啦   之得放多兩星期   哈   不過點都要面對現實架喇   但我情願忙囉   唔駛咁悶嘛 ~

做呀做   做到 lunch time 架   d 同事見我有 lunch box 好出奇咁   阿齋見我飯盒咁清   佢大大聲講話食辣麵   衰啦   不過我依家唔會話好想食辣咁囉 ~

食完就出去一田買吉士粉   好在有咋   抵過烘焙店好多呢   行多陣就番菇場喇 ~

好在一田有得買咋   好似 $14.9 / 包 

又開始做做做啦   未做完一樣又有另一樣   人都顛 ~

里奧大人記得之前買咗 d 太興 coupon   所以話如果今晚佢唔夜放工就去食   咁放工打比佢啦   佢話今晚可以出去食呢 ~

今晚等車等到 6 點呀   又凍喎   好後悔無着外套囉 ~

番到屋企都抖下 lu   里奧大人 7 點 15 分放工   話想打邊爐喎   咁都好喎   我想去稻香食辣雞煲呢 ~

家姐之前喺糖村買嘅糖   係焦糖味   味道好似食緊樂家杏仁糖   好味呀   不過呢粒就鬆脆好多啦

呢粒係咖啡味   比較軟身   但好多杏仁   又係好正呀
    
呢粒係牛奶味   都唔錯   最正係一樣咁多杏仁呢 


好嘢   里奧大人 7 點 45 分就到   可以開飯喇 ~~~~

食到 9 點   喺商場行陣就番屋企喇   好鬼凍呀   聽日仲凍呀   woo ~

沖完涼就一齊睇電視   睇到差唔多 12 點呀   要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言