2015年3月12日星期四

蒜蓉豆豉蒸排骨 + 蠔油燜節瓜 ( 12-MAR-2015 )








( 12-MAR-2015  THU )


又係濕凍   所以特別凍   咁都好   之前買咗 d 厚衫都可以着番次   唔係又唔記得着架喇 ~


呢期朝早多數聽收音機   我覺得 "江湖傳聞" 好好笑   好多時一路行一路笑   d 人會望住我   但我真係忍唔住笑囉 ~


食完早餐睇下報紙   時間過得好快   我已經揀黎睇架喇   有 d 要用腦諗嘅嘢就多數番屋企先睇   始終茶記比較嘈   好難認真思考嘢呢 ~






菇場忙呀又   好在 lunch time 前搞掂   半日忙最好   哈哈 ~


出去食粥   順便買 d 文具做善事   幫到人真係最開心呢 ~






好喇   又整相   依家要排 number   咁都好   練下數目字   我覺得自己 d 數字寫得好肉酸   我好鍾意睇人地寫字架   寫得靚呢   我可以望好耐 ~


放工番屋企   抖陣先煮嘢   今晚只係蒸嘢   所以可以有時間熨 1 機衫   搞掂都 7 點幾 lu   之後就開餐啦 ~    


是日懶餐 - 蒜蓉豆豉蒸排骨 + 蠔油燜節瓜 


蒜蓉豆豉蒸排骨 - 懶呀   又想清哂雪柜 d 醬料   唯有蒸排骨囉 ~  


蠔油燜節瓜 - 都係懶   因為節瓜唔駛浸   哈哈 ~


洗埋碗就抖陣   8 點 15 分出去徑步   依家諗住上斜路   咁出下汗   同埋諗住第時行山都無咁辛苦嘛   因為行山好小有平路可以行嘛   所以里奧大人話我懶勁   哈 ~


沖埋涼   里奧大人 9 點先放工   好在佢番到黎都即刻食到飯   有時佢會話無胃口架   可能我煮 d 嘢唔好食啦   哈哈 ~


今晚唔係太眼瞓   所以 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言