2015年3月13日星期五

蕃茄肉丸螺絲粉 ( 13-MAR-2015 )



( 13-MAR-2015  FRI )

好似無咁凍咁喎   定係我着咗抓毛裙呢   哈哈 ~

餓呀   食麵餐   麵包就留番 lunch 食 ~


菇場唔忙   整下相又抖下   抖下又整相   唔係一忙又無時間整   我想快 d 搞掂呀 ~

Lunch 食麥皮 + 朝早食剩嘅麵包   但其實今朝都買咗個芝麻餐包   所以開稀 d 麥皮   咁就唔駛咁脹胃喇 ~

好嘢   仍然整相   頭都暈埋 ~

呢兩日唔係咁開心   好在有 skype   咁可以呻下   當堂舒服哂   哈哈 ~      

放工去超市行下   再去價真棧買芝麻餅   之後番屋企 lu ~

抖陣就煮嘢   里奧大人 7 點打黎   話今晚要去 3 家姐度拎電話   所以要晏 d 番   叫我食先   好在我都諗住自己食先   因為我要去徑步呀 ~    

是日懶餐 - 蕃茄肉丸螺絲粉  

蕃茄肉丸螺絲粉 - 肉丸同維也納腸都係喺我入院前買定   諗住會食得哂   點知到依家都仲未食完   都已經過埋期添   真係要快 d 清埋佢喇 ~

8 點 15 分出發   一到大堂就見到里奧大人   嚇 ~

咁我要去藥房幫家姐買嘢   所以就由得寶上斜去淘大   沿車路行   原來好快到淘大   所以再去徑多 2 個圈   9 點番到屋企   即沖涼休息食生果 lu ~


無啦啦覺得好眼瞓   仲以為自己真係攰得咁緊要   10 點幾就瞓   點知原來已經 11 點幾   哈 ~

沒有留言:

發佈留言