2015年3月28日星期六

愉景灣 -> 梅窩 + Cafeholic @ 東涌 (Part 3/3) ( 28-MAR-2015 )

( 28-MAR-2015  SAT - Part 3/3 )

3 點半喇   仲要繼續行  ~~~~~~

佢地有運行啦   問我地點樣去邊度邊度   我地都搵緊路呀   哈哈   之後無啦啦同里奧大人講   你部相機係咩咩喎   阿奧話係呀   其實真係唔知比咩反應佢好。。。。    


我叫里奧大人企喺度抖下 ( 有陽光嘅地方 )   佢好大反應話企都唔企呢度啦   哈哈   之後自己行去唔曬嘅地方抖下   我同佢真係成身成臉都無汗架   人都顛



以為係黑板嗎 ?!?!


有隻烏鴉


繼續撐上去   因為已經 3 點 50 分喇   要快 d 行  


滿地樹葉   一路行一路 ci li sa 拿


斜路黎架   行極都係斜路 ~~~~


有人跌咗件衫 ?!


抖夠又行過啦    真係要行下抖下   唔係我會猝死 ~      

估唔到 4 點左右終於到涼亭喇   不過我無上去睇呀   我實在好辛苦   哈哈 ~

之後有對男女問我地點去梅窩   里奧大人話佢都唔識   哈哈   不過好在都係得一條路   最恐怖係個男仔話 GPS 話係挖頭路   但行行下又話唔係   咁即係我地繼續行啦 ~

上條樓梯就可以去涼亭   


落山喇   但要行呢 d 路囉   丫   我最驚行呢 d 路架   里奧大人知我驚   所以佢揀行山路線   一見到呢 d 路就即飛   點知依家要行   哈哈 


              

行咗 10 分鐘   終於見到 "天國的階梯" 喇   都真係好長囉   好在我地由愉景灣去梅窩   唔係就大鑊喇   要我上咁多樓梯   又曬喎   我真係會放棄囉 ~   

落樓梯喇   yeah   因為表示差唔多到梅窩 ( 希望 ) 


4 點喇   終於望到家鄉 ~~~~


好舒服呀 ~~~~


繼續行前行前又行前



我住呢間屋就一定會變宅女 


如果要我上樓梯就慘喇     


行咗 20 分鐘   又影下相   個鬼仔堅呀   行出去   我就咁望都腳軟 ~~~




坐到咁邊邊位沉思


同女朋友一齊坐   幅相當堂 sweet 哂   哈哈  







影到似天黑   哈哈


想影太陽    


影埋 last 一張  



望多陣海  


又見到佢地   我同里奧大人講   見到個女仔就覺得熱   里奧大人話關我鬼事   佢最鍾意講關我鬼事


個鬼佬鬆開條狗帶   之後隻狗行樓梯側邊呀   快就快   不過易碌落山啦   所以個主人即刻喝住佢   縛番條狗帶   佢又乖乖咁行番樓梯   原來我同佢地都幾襯色   哈哈 


其實我無啦啦腳軟   所以叫里奧大人行喺我前面 




仲有排行呀   嗚 ~~~~


如果由梅窩去愉景灣   就係由呢度行上去   我企喺度影相嘅位置   只係成橋樓梯嘅
 1/5   我地係由 2 點 20 分開始行   行度呢度位置係 4 點半   有個女仔喺我隔離行上去   我已經聽到佢扯哂氣喇   我勁想叫佢唔好行呀   哈哈      


日落 lu


點解仲未到架 ~~~~~~




我係想點呢 ?!   哈哈



5 點 45 分到地面   yeah ~~~~~~~~~~



落斜呀   但我膝頭開始痛喇


行咗去唔知邊   總知有路就行   因為無指示牌   終於行下行下   行到好入   里奧大人話唔對路   咁入去一間屋度問人囉   間屋主人都奇怪我地點會行到入黎   哈哈   無計啦   一路行一路傾計   之後行番出去碼頭方向   原來我地係經過架   但唔明點解會向右行而唔係直行囉   


終於到達真正想到嘅地方喇 ~~~~



老狗啊   行得好慢 ~~~~


我最鍾意嘅顏色




十架



里奧大人話左邊果棵係紅色   右邊果棵係綠色





好開心呀 ~~~~



有間 resort 


5 點 35 分任務完成


5 點半行到梅窩碼頭   咁見 6 點有車去東涌   咁我地去麥當勞買杯汽水   坐陣去埋廁所就坐車喇 ~ 

6 點 10 分有船   我唔想由中環去銅鑼灣食嘢   不過又唔想番九龍灣食嘢   所以去東涌



6 點準時開車   估唔到成架車 full 哂   有 d 仲要企添呀 


坐咗 45 分鐘   終於 6 點 50 分到東涌喇    


唔想去 Delifrance   所以去咗個商場睇下有咩好食   見呢間好似幾 ok 咁就入去喇   因為對腳好攰呀 ~ 

美國牛肋條雜菜焗飯 ( 咖哩汁 ) ( $67 ) - 我唔鍾意呢 d 咖哩汁   可能今日太熱   我想食辣嘢多 d  

             

芝士珍寶焗飯 ( $78 ) - 牛肋條 + 雞肉 + 豬頸肉 ( 咖哩汁 )


凍鍚蘭奶茶 ( 餐 + $4 ) - 好飲呀   

                      

我地入去食嘅時候無咩人架咋   之後坐滿哂   就覺得 d 位好窄 ( 其實係我肥   哈哈 )


食完抖陣就走喇   真係好感恩   因為我行行下   見到有巴士   不過唔知幾多號巴士   但唔理喇   同里奧大人講行快 d   點知一擰個臉   架 E22 喺隔離   我地即跑呀   好感恩咁啱交通燈係紅燈   咁巴士站又近   我地先追到架車   哈哈 ~

番到屋企叫里奧大人沖涼先   因為我要順便洗埋背囊 ~

真係無本事再郁   哈哈   只好睇電視同打機   所以又 12 點幾先瞓 ~    

沒有留言:

發佈留言