2015年3月21日星期六

Part 1/3 香港花卉展覽 + Saigon Sàigòn @ 銅鑼灣 ( 21-MAR-2015 )

( 21-MAR-2015  SAT ) Part 1/3  

今朝 7 點 45 分起身   都唔敢 meme 摩摩喇   唔係食早餐又會好趕   好唔鍾意囉 ~

好感恩去到 van 仔站即有車   所以又有時間嘆早餐喇 ~


菇場唔忙   咁就發達喇   終於可以專心寫 blog 同 load 相 ~

話咁快 1 點   約咗里奧大人喺九龍灣地鐵站等   再去銅鑼灣   今日去睇花卉展   一出車廂已經見好多人   平時唔會咁多人架   所以同里奧大人講   如果太多人就唔去睇 lu ~

我覺得要加埋辣醬先好味   夠辣   哈哈  


去完南記食嘢都已經 2 點半   咁去旅行社問資料   差唔多 3 點就去維園喇 ~

估唔到都幾多人睇喎   但就無我想像中咁多   因為起碼影到相   欣賞到花嘛 ~ 

入口處 


嘟八達通最方便   



唔記得係咪 Organic ?!


即諗起新加坡   我從來唔知咩係跳舞蘭   係米高叔叔介紹完   我先知係點嘅樣 


好似公主



第 2 日已經有唔小花凋謝咗 




好似係有機生菜同火箭菜





                             




諗起台中


                          
                       

小蜜蜂   嗡嗡嗡



謝哂


呢 d 品種好得意   毛茸茸



介紹



好懶洋洋咁  




靚呀 













嘩   又諗起冰姑喇   因為喺 Gardens by the Bay 見過   覺得好得意   


                        


我覺得未開果 d 花冧   好似泰國嘅椰菜苗咁呢 



我好鍾意呢 d 植物呀


 
d 靚色好靚



又   諗起冰姑   我之後一見到喺新加坡見過嘅花呢   就同里奧大人講係我 d 花   哈哈


 着到咁真係醒啦   呢日真係超級勁熱 


 好似有個公仔比朵花吸住咗



 呢對運動鞋買咗好似 2 年定 3 年   真係乜款都 out 哂   哈哈   咁家姐都有對架   佢之前已經着爛咗 lu   而我係呢幾個月先拎出黎着番   初初緊到爆炸   依家比我着番鬆哂   勁舒服     


 係咪謝咗呢 ?!  


 日日望住就正喇   一定好開心


裝住水








                       

                            
呢日未完架 

3 則留言:

  1. 呜呜,想起”猪笼草”才想起我!花展~好正啊!看来让人好开心呢!🌹

    回覆刪除
    回覆
    1. 大姑 咁我第一次見 "豬籠草" 係喺新加坡嘛 ~
      望到花 真係令人好開心 所以之後係咁發花顛 哈哈 ~~~~

      刪除
  2. 这个花展的照片你地影得好靓啊!我不停重温。Wong家索。劲啊。

    回覆刪除