2015年3月24日星期二

泡菜水餃米粉 ( 24-MAR-2015 )



( 24-MAR-2015  TUE )

里奧大人話尋晚瞓得唔好   唔知係咪驚我發燒呢   因為我次次一發燒   就成日係咁摸我   個身一慶就要我食藥   飲哂杯水   所以我都好驚發燒   哈哈 ~   


但我好感恩一覺瞓天光喎   但 d 感冒藥太勁喇   所以都個人仲係 " 溫溫燉燉 " 咁呢 ~

呢個星期又凍番啦   最緊要係無咁潮濕   因為終於清哂幾機衫   我唔想又見到成堆衫等洗呀 ~

食完早餐就勁想番屋企瞓   哈哈 ~


菇場無哂大粒   勁 free   但又唔想上網   好攰咁 ~

Lunch 食糙米芝士包   慢慢食咗半條   無病食包會覺得 d 包好好味   有病食包就覺得 d 包茂   所以 8 卦叫我食粥   我話唔食架   如果一食呢   以後就覺得食粥唔好味架喇 ~


諗住 hea 啦   點知 3 點幾先黎忙   仲要係勁勁勁 urgent 果隻   終於 6 點先放工   真係人生無咩幾何 ~

好在唔駛買餸咋   如果唔係一定唔煮   哈哈 ~

今晚都有 mood 煮嘢食   咁我 7 點半自己食先   食完抖陣就沖涼   爽 ~

里奧大人 8 點 45 分先放工呀   所以煮個豬肉水餃丁麵比佢食   等佢食埋完   我先敢食藥   因為驚眼瞓唔想煮呀   今晚又係 10 點半瞓   雖然好早   但感冒最需要係瞓嘛 ~    
 

沒有留言:

發佈留言