2015年3月21日星期六

Part 3/3 香港花卉展覽 + Saigon Sàigòn @ 銅鑼灣 ( 21-MAR-2015 )

Part 3/3 

唔經唔覺又行到 4 點 45 分   對腳勁攰   不過都睇差唔多睇哂 lu ~   

呢朵花好有生命力咁   哈 




成副裝備上陣   我見到個箱都覺得重呀  


個個都好 pro




唔記得介紹 d 咩花


花鴨   哈哈 



好靚



手機相機大機   真係要乜機有乜機呀


我鍾意迷彩腳架




花羊



對眼好搞笑


孔雀   但影唔到   太多人喇 


我鍾意呀




黃色嘅花又係好靚



勁鍾意呢隻顏色




唔知可以生長到幾高呢 ?!




家姐至愛 



oh 



新年擺嘅花 ?!




d 蕃茄係用一部機種架   喺屋企入面種就可以了   



好貴啊 ~~~~


想買   不過唔想見住佢凋謝囉   



我拎完呢部機   肯定之後手都震


花雞   佢地 d 眼真係好搞笑   


5 點喇 


門前嘅擺設





好得意   我真係好多花都無見過   所以我覺得今次真係大開眼界呀    




另一邊



無諗過有小食攤位   我都好豪買咗支水   嘩哈哈   出面賣 $3.5   呢度賣 $10 呀   但唔飲水唔得囉   因為好熱   同埋流咗好多好多汗   



以為我去咗買嘢食啦   係咁頭惡惡搵緊我   呵 



度度都見跳舞蘭


呢隻色好冷呀   勁正 







仍然係好多人 


紫色花芯好靚呀 


本來諗住走架   點知聞到好香花味   又走入去睇   再索幾索先走   哈哈 



唔記得係咩花   好似聖安娜成日用呢隻花影相 



美女櫻個名好搞笑  





影下綠色   哈哈



最後呢張   呵  


嘩   真係無諗過咁熱   仍都無諗過影咁耐   初初諗住影個幾鐘   點知睇下影下   差唔多 6 點先行完   對腳有 d 攰呀 ~

其實唔太餓   咁就周圍行下先   之後就去食嘢喇 ~

一入餐廳就打咗幾個乞痴   同埋又唔想食嘢   覺得唔方好嘢喇   可能攝親都未定   唉 ~

( 2 人套餐 ) - 香脆春卷 / 牛油炸雞中翼 / 越南扎肉 / 鮮蝦豬肉米紙卷   我最鍾意樣樣有 d 



醬汁唔 ok


白灼通菜 


生牛肉河 - 湯底完全無味




食完就搭車番屋企   終於黎料喇   個鼻塞哂   之後即沖勁熱水涼   又好似舒服 d 咁   再拿拿聲 飲杯 Hot Lemon   抖陣再食 Panadol   但都唔覺得好咗   哈哈 ~

又唔係話太眼瞓喎   所以睇下電視   成 12 點先瞓呀 ~   

2 則留言:

  1. 第一张照片好靓啊!就像我有顽强的生命力一样!💪💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾驚係話妳好似第1張咁靚呀 哈哈 ~~~~

      刪除