2015年3月29日星期日

大家樂 @ 九龍灣 ( 29-MAR-2015 )




( 29-MAR-2015  SUN )

尋晚發夢同家姐 媽咪去行山   個山行極唔完咁架   勁恐怖   而里奧大人就發夢踩三輪車   但無力踩   要人推佢   umm   好明確我地對腳係好攰   發夢都係同對腳有關   嘩哈哈哈哈 ~   

今朝 8 點半起身   出去食完早餐   沖埋涼   抖陣就番主日學 lu ~




崇拜完畢就去三聯買旅遊書   之後去麥記食嘢喇 ~

終於都用咗 2 張 coupon   仲有 3 張   但 5 月到期   真係時間緊迫喇   因為唔係成日都想飲咖啡呢    


我呢杯係 "樂家杏仁咖啡"   又話買 1 杯有 1 粒樂家杏仁糖送   但我買嘅時候佢話已經送完喎   不過呢杯咖啡好鬼甜   我又加錢去到 M size 喎   真係好後悔呀   哈哈


我發覺自己好似放監咁   因為我勁想食薯條同蘋果批呀   我比啖蘋果批比里奧大人食   佢又係問我係咪食唔哂   之後我忍唔住問佢點解次次都咁問   佢話事實係咁   哈哈   


諗住買餸   但又好攰   里奧大人話出去食好過喎 ~

番到屋企   里奧大人就做公司嘢   我就熨 2 機衫   熨完都 4 點   之後喺梳化灘抖   點知瞓到 5 點   哈哈 ~  

6 點幾出去食   諗住去吉豚屋食壽喜燒   不過里奧大人熱氣呀   唔啱食   咁我想打邊爐嘛   咁去大家樂食算喇 ~

食完就番屋企抖到 8 點 20 分   之後又出去徑步喇   徑到 9 點就番屋企   爽 ~

沖完涼就抖喇   我睇電視   咁里奧大人做多一陣公司嘢就搞掂   不過其實都已經 10 點 lu ~

今日都好攰下   所以 11 點唔夠就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言