2015年3月6日星期五

煎鷹鯧魚 + 蕃茄薯仔瘦肉湯 ( 6-MAR-2015 )




( 6-MAR-2015  FRI )

嘩   超攰呀   哈哈   依家真係唔捱得夜 lu ~

但今朝反而早咗出門口   坐 van 仔就收到 8 卦 whatsapp   話一齊食早餐   原來佢特登今朝請我食早餐   因為佢仲咗大獎嘛   本來約聽朝食嘅   不是佢聽朝要上大陸   所以今朝請   話了咗心事喎   呵 ~


菇場唔太忙   又係 load 相啦 ~

Lunch 行咗陣就去食粥   天陰陰又落毛毛雨   都無 mood 行   所以番菇場算 lu ~


諗住全日 load 相   點知 2 點半無啦啦又好忙 ~   

好在 5 點可以抖抖   因為 8 卦請食 tea   最搞笑係我頭先聽到 reception 話無雞肶   佢話問同事改 d 咩   之後佢叫人報個價黎同埋大約幾錢   我笑咗出黎   同埋即刻同 8 卦講   叫 tea 要報個咩價呢 ?!?!   佢做 d 嘢真係離奇 999 呀 ~

丫   放工都做唔哂   好在唔係 urgent 咋   咁留番聽朝做啦   預咗星期六實會忙   哈哈 ~

去牛頭角藥房買嘢   之後去街市買餸就即番屋企喇 ~

抖陣就滾湯喇   里奧大人 7 點半先放工   咁我開始煮飯喇 ~

是日晚餐 - 煎鷹鯧魚 + 蕃茄薯仔瘦肉湯 

煎鷹鯧魚 - 媽咪尋晚買比我架   所以我今晚都煮黎食   唉   煎極 d 皮都唔脆皮咁   所以再用光波爐焗   之得一早就用光波爐啦   哈哈 ~  

蕃茄薯仔瘦肉湯 - 媽咪比咗 2 條超甜粟比我嘛   我又唔想留   所以就滾呢個湯喇 ~

搞掂哂都 9 點   即沖涼   食埋生果之後休息喇 ~


打下機   睇下雜誌都 11 點幾   即瞓喇   勁攰呀 ~  

沒有留言:

發佈留言