2015年3月31日星期二

魚肉釀炮椒 + 蠔油燜節瓜 + 糯米粟 ( 31-MAR-2015 )





( 31-MAR-2015  TUE )

尋晚瞓到半夜好熱   無啦啦隻牙又痛咗一下   唔知係咪熱氣呢 ~

天氣又係潮潮濕濕   好在唔係話太攰咋 ~

今朝無咩胃口   所以食 d 甜嘢好 d   食食下渠王坐埋黎   最驚見到佢   因為無咩話題   之後佢無啦啦問里奧大人係咪九龍灣做嘢   我話係啦   是但應佢算 ~


菇場忙呀   未停過手 ~

今日有 Lunch box   咁我今日負責叮飯   因為餓呀   哈哈   咁問阿齋做咩食咁小   之後佢又話本來唔覺得小   但比我問一問   又覺得小   驚唔飽   話落去買包超力米粉   我話我有存貨喺菇場   比包佢啦 ~   

食完出去行   因為頭先阿齋話百佳買超力米 $14.9/2 pack 好抵   所以我又買 4 pack   買到平嘢真係好開心   哈哈 ~

諗住做完抖陣   點知又要做 report   嗚嗚   有排做 ~

放工即走喇   抖陣就開始煮嘢喇   今晚勁想徑步呀   所以我自己 7 點幾食先喇 ~ 

是日晚餐 - 魚肉釀炮椒 + 蠔油燜節瓜 + 糯米粟  

魚肉釀炮椒 - $10/2 包炮椒   個名好勁咁   佢話唔辣我先買咋   不過我食咗有幾隻都辣囉 ~    


蠔油燜節瓜 - 清哂蠔油要緊呀   所以要煮節瓜 ~

糯米粟 - $12/3 條   上次去旅行食完   之後間唔中都想食   所以都係買黎過口癮   但其實好滯   食完呢 3 條   應該一排唔會再買黎食咯 ~

洗埋碗就抖陣   里奧大人 8 點 20 分打黎話仲未放工   咁我都出去徑步 lu ~

唔經唔覺又經到 9 點   係時候番屋企喇   好鬼熱呀 ~

沖埋涼就睇聖經   之後諗住睇旅遊書   但里奧大人打黎話就番到屋企   咁煮蕃茄米線佢食啦   咁夜佢無飯癮   煩 ~

睇多陣電視   11 點幾瞓 lu ~
 

2 則留言: