2015年3月7日星期六

王家沙 @ APM ( 官塘 ) ( 7-MAR-2015 )

酸辣湯麵 - 好味


鮮肉窩貼



香蔥咸薄餅


蘇式鮮肉小籠包


上海話梅骨 - 好好味呀


回鍋肉


清炒豆苗 - 好油 @@


上海粗炒


高力豆沙球


桂花酒釀珍珠丸子   今晚仲叫咗 1 支青島啤同埋 3 杯清潤柑桔蜜   好小會叫咁多嘢飲   哈 


( 7-MAR-2015  SAT )

攰呀   所以差唔多 8 點先起身   之後即沖涼洗頭出門口 ~

8 點 50 分先到餐廳   估唔到咁多人   要等咗一陣先有位 ~


好在老闆大粒唔喺菇場   遲小小番都無問題   哈 ~

勁多嘢做呀   好在有 mood 做   但放工都未做完囉   不過唔理啦   菇場要鎖門嘛   想做耐 d 都唔得 ~

約咗里奧大人同姑奶去飲茶   之後再去舖頭就打的番屋企喇   原來都已經 4 點 ~

姑奶叫咗 2 籠   我話人地設計呢籠點心   係等妳樣樣食小小   唔駛食哂本身一籠 3 件   依家妳叫 2 籠呢 d   咪等如食多過平時   同埋最後又係拎走   即係等如會掉   嘥氣






抖到 5 點半就出門口喇   家姐車埋我地去 APM   今日媽咪生日   所以同媽咪去王家沙食飯慶祝呢 ~

今晚好開心   因為姐夫放假   好難得齊哂人嘛   哈哈 ~

食到 7 點半左右   家姐又車埋我地番屋企   佢地順便去淘大買鞋 ~

番到屋企沖涼休息   唉   天氣仍然勁勁勁潮濕   瞓夠都係好攰咁   今晚仲12 點先瞓   對我黎講真係好夜架喇   好多人都唔信我 11 點瞓   覺得勁早   同埋點解咁早瞓都咁勁黑眼圈囉   呵 ~

4 則留言: