2015年3月14日星期六

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 14-MAR-2015 )



1 隻滷水鵝 @ 唯豐潮州鹵味專門店 - 食咗 1/3   其他我拎走啦   媽咪根本食唔到咁多  


鵝掌翼 + 鵝腸 + 豆腐 - 又係食咗 1/3 咋   又係要我拎走


蒸鮑魚 - 媽咪話罐鮑魚要 $400   對我黎講真係覺得貴架   同埋我又唔鍾意食鮑魚嘅   不過媽咪話難得里奧大人一齊食飯   所以開黎食喎   但其實都唔駛開啦   1 隻鵝根本一定食唔哂     


炒蜆 - 我又係同媽咪講話根本唔駛煮啦   哈   


炒合掌瓜


( 14-MAR-2015  SAT )

今朝 7 點 40 分起身   但星期六真係做咩都 meme 摩摩   所以 8 點 10 分先出門口   無諗過咁遲添 ~

好在今日好快有 van 仔   所以有好多時間食早餐喇 ~


實在太好喇   菇場唔忙   咁又可以 load 喇   load 到放工   呵 ~

今日要拎電飯煲比 fat fat   所以同里奧大人 join 埋喺鑽石山地鐵站等喇 ~

出到深水埗都差唔多 1 點 45 分   咁食埋嘢先去 fat fat 屋企 lu ~

札肉肉碎金邊粉


泰國海南雞飯


去到 fat fat 屋企即刻換電飯煲   之後再整好 d 膠墊   因為電飯煲要用海棉百潔布   但 fat fat 屋企無呢 d   所以同里奧大人再落去買   搞掂哂都 4 點半   咁原來頭先 fat fat 走去九龍城買滷水鵝同魚比媽咪   咁即係我地一定要番媽咪屋企   本來諗住探完 fat fat 就去探婆婆   不過里奧大人話探完 fat fat 先打比婆婆   好在真係無一早約定婆婆咋   唔係一定要  cancel 啦 ~

坐巴士去媽咪屋企   差唔多 6 點就到   6 點 45 分左右食飯   家姐喉嚨痛   所以唔黎   如果一齊食就更加好呢   因為太多餸   食唔哂   哈哈 ~

差唔多 8 點幾就走喇   我個袋好重呀   所以行咗 1 個圈晨運徑就番屋企 lu ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖埋涼就睇戲   無諗過咁血腥   但又想睇囉   所以諗瞓前要睇 just for laugh 笑番下   唔想今晚發惡夢呀 ~

睇完都 12 點幾   要瞓喇 ~   
  

2 則留言: