2015年3月28日星期六

愉景灣 -> 梅窩 + Cafeholic @ 東涌 (Part 1/3) ( 28-MAR-2015 )

( 28-MAR-2015  SAT - Part 1/3 )

今朝 8 點幾都醒醒地   但懶床都 9 點半都起身喇 ~  

落去食早餐   番到屋企就沖涼  抖陣就去青衣行山 ~



不過里奧大人後尾上網搵到由愉景灣行去梅窩   話好似唔錯   又唔難行   所以最後決定去梅窩喇 ~

搭 619 再搭 603 去中環碼頭   12 點 20 分去到碼頭   咁啱船開 12 點半   所以就去愉景灣喇   其實我地仲有個選擇   就係由梅窩去愉景灣   路程都係一樣   只係由梅窩去愉景灣一個要上   "天國的階梯"   愉景灣去梅窩就落 "天國的階梯" 咁呢   但就要去到碼頭睇下邊度有船先囉 ~


嘩   船飛要 $40   我覺得好貴呀   哈哈   去長洲都好似係 $2x 之嘛 ~

架船都無咩人坐   所以真係準時 12 點半開船   12 點 55 分到愉景灣喇   勁快 ~

實在太感恩喇   12 點半開船 ~~~~


船到喇






好多獨立屋   唔知係邊呢 ?!


d 屋好靚呀


又唔多似住宅咁噃  


落船   其實無咩人去愉景灣    


到愉景灣喇 



咁兜一個圈睇下有咩好食   最後都係去番 Ebeneezer's   哈哈 ~  

好舒服呀



搵食先 ~~~~



燒雞肉沙律


咖哩魚肉炒飯配沙律



個 waiter 問要唔要 spicy   我話要   點知辣到痴巾   嗚


芒果奶昔 - "杰撻撻"  好香芒果味   正呀   哈哈





2 點 15 分開始行   里奧大人頭先上網睇咗點行   諗住跟人行   但行行下又唔似係去梅窩方向   所以問個 secutity   佢教我地點行   真係唔係佢教   完全無諗過係呢個方向   哈哈   因為無人行去果個方向嘛 ~

我其實好驚海


開始行 ( 搵 ?! ) 喇



最緊要有大樹遮蔭


隻狗好靚呀 





佢地唔知去邊度呢?


上網話沿住海灘行






好喇   又行喇   又開始覺得唔對路   咁里奧大人問個伯伯點行   伯伯教完我地點行   我地自己行啦   點知行行下好似走咗 d 私人地方咁   因而完全無指示   所以真係好難搵   里奧大人諗住打道回府架喇   點知行番出去又見到頭先位伯伯   佢話我地咁行係啱架   再教我地點點點點行   咁後尾見到有人行   咁就無咁擔心喇   哈哈 ~   

終於見到指示牌喇





因為見到有人晾衫   所以驚行咗入去 d 私人地方   同埋覺得呢 d 地方實有人養狗   一陣樸出來就嚇死我都似



綠色邊  好似西瓜皮   哈哈


我覺得好恐怖 @@


繼續行 




指示非常非常非常之清晰   好在我地正想放棄嘅時候   見番頭先教我地行嘅伯伯呀   感恩感恩




2 點 50 分喇   都唔知幾時先行到去梅窩   又曬喎  
 
          


真係一不留神   就 miss 咗呢個指示牌呢  


行呀 ~~~~~~~~~~ 其實我件衫已經濕哂 




呢日未完架

2 則留言:

  1. 三笠子..早呀! 依排落雨落到癲左~又濕又熱好鬼煩
    好似堡壘果間係迪士尼樂園酒店呀
    個伯伯神出鬼沒..好似成日都撞到佢咁既(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四四笠 早呀 ~~~~
      係啦 呢排一係落雨一係焗熱 真係人都顛 ~~~~
      妳講得啱呀 行行下又見到伯伯
      講真 如果係夜晚 我就真係驚驚地 哈哈 時間實在太巧合嘛 係咪先 ?!

      刪除