2015年3月26日星期四

肉丸炒銀針粉 + 蒜蓉炒菜心苗 ( 26-MAR-2015 )




( 26-MAR-2015  THU )

今日里奧大人 12 點要上深圳開會   所以陪我食早餐   但我叫佢瞓晏 d 好過啦   不過佢話陪我食早餐係最重要喎   搞笑 ~




菇場忙咗陣   希望一陣唔好忙啦   因為聽日 A/L   後日又 off   唔想 d 嘢堆到下星期一先做囉 ~

家姐呢兩日放假   咁啱媽咪屋企無電   所以約我飲茶   咁我梗去啦   哈哈 ~








飲到 1 點 40 分就走喇   做埋小小嘢就應該可以等放工   勁正 ~

4 點食埋之前嘅糙米芝士包   叮咗 30 秒   估唔到個包會勁煙韌   超級好味呀   下次再買黎做午餐先 ~

今晚只係去街市買菜就走喇   浸完菜就開機洗衫   今晚里奧大人坐直通巴落香港   所以 7 點半番到屋企   咁可以一齊食 lu ~

是日懶餐 - 肉丸炒銀針粉 + 蒜蓉炒菜心苗  

肉丸炒銀針粉 - 勁想清包肉丸   但好似清極唔完咁   唉 ~  

蒜蓉炒菜心苗 - $6/斤咋   同埋我洗菜嘅時候聞到好香嘅菜味   好小咁架   所以今晚勁攰   都要炒菜呢   哈哈 ~   

搞掂哂就沖涼   今晚唔徑步喇   比自己抖多晚先 ~

睇下電視   打下機   今晚又係成 12 點先瞓 ~      

沒有留言:

發佈留言