2015年3月22日星期日

八福手打鳥冬 @ 九龍灣 ( 22-MAR-2015 )

照燒汁雞扒吉列魚柳 + 熱湯烏冬 ( 迷你 ) + 中華沙律





( 22-MAR-2015  SUN )

今朝雖然都係唔多舒服   但都想番主日學同崇拜   所以 8 點半起身食早餐   沖涼抖陣就番教會 lu ~



崇拜完畢就去探 2 姑奶   探到 2 點半就走喇   咁我同里奧大人就去食 tea ~ 




買埋木瓜就番屋企 lu   因為開始有 d 攰呀 ~

食咗半個木瓜   里奧大人叫我瞓   我又瞓唔到喎   之後佢話佢帶口罩   叫我唔好帶   因為知我抖唔到氣   哈哈 ~

里奧大人做公司嘢   我就 hea 啦   瞓又瞓唔到先慘 ~

6 點半出去食嘢   食完就陪里奧大人去買波鞋   佢就好啦   買到心水鞋 ~

今晚真係唔徑步喇   沖完個熱水涼就睇電視   10 點幾就瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 木瓜 - 下次要试下-最近我都经常5舒服。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀..我個人覺得食咗木瓜真係快好 d 囉 ~

      刪除