2015年3月27日星期五

海港酒家 @ 將軍澳 ( 27-MAR-2015 )



上湯焗本地龍蝦 ( 伊麵底 ) + 雲腿花膠律白煲 ( $198 )   又抵喎   因為份量好多   我地都食唔哂   留咗 1/3 比家姐工人做晚餐



紅炆龍躉斑翅   又係食唔哂   又留比家姐工人做晚餐   因為佢都鍾意食魚


乳豬拚燒鵝



( 27-MAR-2015  FRI )

家姐今日仍都係放假   所以我之前拎定假   今日去覆診呢   順便陪媽咪食嘢 ~

今朝同平時一樣 7 點半起身   同里奧大人一齊出門口   之後我去食早餐   8 點半就番屋企沖涼就出門口 lu ~


搭地鐵去尖沙咀   book 咗 10 點覆診   但我 9 點 40 分去到診所門口   已經有 3 個人排隊喇 ~

姑娘 10 點番到黎   仲諗住好快有得睇添   不過今朝醫生要執仔   所以 11 點先番到診所呀 ~

我係第 3 個睇   不過醫生都好好   唔會因為遲咗 1 個鐘   就敷衍答我   今次個報告仲喜出望外   連醫生個表情都覺得好驚訝   哈哈   真係好感謝好感謝神嘅保守   由我上次覆診到依家   我就驚到咗咁耐   終於鬆咗啖氣喇   感恩感恩 ~

11 點 40 分睇完   媽咪家姐佢地已經到咗 APM 喇   所以我即飛去搭地鐵喇 ~

Executive Lunch Set for Two - 越式蔗蝦 / 牛油果蟹肉米紙卷 + 越南咖哩牛筋 ( 絲苗白飯 2 碗 ) + 三味魚柳 + 蒜茸炒通菜 + 是日甜品   呢 set 係 $204咋   咁又抵喎   



個汁超勁甜






青木瓜沙律牛肉 - 好鬼辣呀   之前食好好味架喎   


越南春卷


香蔥蒜蓉包


食完就陪媽咪去一田超市買嘢   再去 Das Gute 買麻糬同麥芽黑包    原來都已經 2 點幾   送埋媽咪同工人番屋企就去拜爸爸 lu   今日係平日   可以揸車上去   但估唔到都幾多人   等番 1 個泊車位咋 ~

搞掂哂都 3 點幾   咁家姐同姐夫去廁所   我話我祈完禱就去搵佢地   行行下開始驚驚地   因為家姐無拎手機   之後好在記得姐夫有帶手機咋   同埋最好彩係我記得點行   之後家姐同我講話佢都驚我搵唔到   佢又無帶手機   哈哈   同我諗嘅嘢一樣   我同佢講   " 最壞打算   我落去搵妳 "   大吉利是咩   嘩哈哈哈哈 ~ 

咁我都去家姐屋企抖下喇   因為一陣夜晚又同媽咪去海港食飯呢 ~

今日可以放肆食薯片   因為里奧大人唔喺度   咁家姐又話想一齊食   咁就食啦   快 ~ 

最愛藍天白雲


B 頭沖緊涼   香噴噴勁吸引


我覺得麥包個樣無咁肉酸   哈哈


B 頭同 B 仔好鍾意痴埋一堆



好想瞓咁


B 仔   個樣勁麻甩   但又好嗲架喎 


成個身放軟哂落工人度呀   勁嘆


隻隻都好攰咁噃



依家玩緊 Pokopoko   但成鬼日過唔到關   咁家姐工人都有玩   所以叫佢幫我過關   過咗關先可以做嘢呀   哈哈   不過佢都係過唔到   咁家姐幫我過啦   比佢求求其其是是但但又過到   之得一早比佢玩啦   哈哈 ~

差唔多 5 點 45 分去接媽咪一齊去海港食飯   今日全日係食食食咁 ~





因為家姐知我勁想食斑翅   所以黎海港   同埋好難得平日車媽咪去海港食飯呢 ~

食到 8 點幾   我要去買夾糖   買完就走喇 ~

媽咪又買咗好多生果比我   但我都堅持去買出前一丁   哈哈   本來諗住買 20 包   但無手拎   索性買一箱算喇   唔好煩 ~


里奧大人 8 點半番到屋企   等佢食埋嘢   抖到 9 點半就一齊去徑步喇 ~


好耐無徑步   真係無諗過依家咁鍾意運動   以前真係覺得徑步好痛苦   成日倒數時間   依家徑半個鐘唔係多   但起碼個心就成日想徑步囉   真係一件好事黎架   哈哈 ~

沖埋涼就食生果睇電視   又係 12 點先瞓   好在聽日 off   可以自然醒呢 ~    

日本甜皇士多啤梨 ( 2 pack $168 )   但唔甜嘅 @@


  

2 則留言:

  1. 紅炆龍躉斑翅 看样子好好吃啊!d汁捞饭好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好味架 有機會同妳食 因為唔係時時有架 ~~~~

      刪除