2015年3月8日星期日

Subway ( 外賣 ) @ 屋企 ( 8-MAR-2015 )



( 8-MAR-2015  SUN )

今朝 8 點半起身   食完早餐   番屋企沖涼   抖陣就番主日學喇   依家好鍾意番主日學   所以起身無難度   哈哈 ~




崇拜完畢之後就行陣商場   估唔到可以買到 4 件衫   有 3 件係同款唔同色   次次一着到舒服就會買幾件唔同色   之後再買多件 tee   質地勁舒服   因為上次旅行着咗   好後悔無買多件   估唔到淘大有得買   感恩感恩 ~

番到屋企都 2 點喇   抖到 2 點半就食 tea   再去德福買電飯煲比 fat fat   行多陣就去買餸   里奧大人就番屋企先 ~



勁想食雞蛋仔   不過麻麻地


時間過得好快   番到屋企都 5 點   所以即滾番熱 d 湯飲喇 ~   

媽咪煲嘅蓮藕瑤柱蠔豉豬骨湯


本來想煮飯   不過勁攰   最後都係唔煮    7 點落去 Subway 買包   依家淘大開咗間 Subway   唔駛 1 分鐘就到   勁方便呀   哈哈 ~

食完抖陣   8 點幾就同里奧大人一齊出去徑步   好難得無雨呀   所以勁開心呢 ~

今晚又行埋晨運徑條路   咁樣反而有汗出   最鍾意咁呢   同埋我依家要段練體力呀   唔想行平路 ~

等埋里奧大人沖完涼就食生果   依幾晚都有飲黑茶   咁我地坐喺度一齊食   又飲埋杯熱茶   勁有阿伯 feel 呀   哈哈 ~


出咗一身汗   再沖埋熱水涼   我覺得好攰呀   所以又係 11 點即瞓 ~   

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 妳好似賣廣告咁噃 ~
      我次次食 subway 妳都會講 "健康之選" 架 ~
      不過我呢個包其實好多肉架 但就係一片片好薄果 d 囉 ~

      刪除