2015年3月28日星期六

愉景灣 -> 梅窩 + Cafeholic @ 東涌 (Part 2/3) ( 28-MAR-2015 )

( 28-MAR-2015  SAT - Part 2/3 )

嘩   之後真係嗌救命喇我   全部上斜   又熱喎   真係全身出哂汗 ~~~~ 

3 點 15 分行到神樂院   唔理喇   上去睇睇先   因為知道有得坐呀 ( 之後里奧大人放大張相睇   睇到我成塊臉都係汗   額頭仲滴緊汗呀 ) ~

里奧大人指比我睇   話有隻狗   但最恐怖係我經過佢身邊都唔知   我知道係一 pat 黑色嘢   如果我唔小心掂到佢   比佢一吠   我一定比佢嚇爆肺





叫做上到山喇啩 ~~


吸緊陽光 ~~~~


差唔多 3 點喇


祈禱


十架


好在里奧大人堅持拎行山扙比我咋   上斜真係舒適好多   之後佢話下次買多支   左右手一齊拎   嘩哈哈哈   佢做埋滑雪個動作呀   痴線   哈哈 



狗仔好乖呀   愉景灣真係應該好多外國人住   因為行山沿途都見到好多外國人   而佢地好主動 say hello 或者 how are u   香港人就比較 "怕羞" d   哈哈


佢條狗帶同主人件衫係一個 tone





完成苦路

                     

到神樂院喇  



熱 ~~~~~~~~~~


呢條路唔知去邊嘅呢 ?!


見到南丫島   即刻覺得南丫島係好行好多呀   哈   


有水怪出沒   哈哈


救命扙  


又見到佢地喇   佢幫狗仔過冷河   真係超級勁細心  


.




入去睇下先 ~~~~



望住個海   好舒服呀 ~~~~ 


白色花都好靚 


                 

行咗咁耐   抖氣聲先最大   嘩哈哈哈







告解室 ?!











HKTV 盒   哈哈  




碌落去喇


            

光脫脫嘅樹枝


影到入哂神


到此一遊 



我都謝哂喇   哈


繼續向上行   woo 嗚嗚 



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言