2015年7月12日星期日

麥當勞 @ 九龍灣 ( 12-JUL-2015 ) ( 禁 )



( 12-JUL-2015  SUN )

今朝 8 點半起身   其實勁想再瞓   不過要番主日學   所以要起身啦    食埋早餐就番屋企抖陣   10 點出門口喇 ~


番埋今堂就上完喇   之後真係要抖下   唔報主日學住喇 ~

崇拜完畢就番屋企   無啦啦好鬼餓   所以 2 點就出去食嘢喇 ~



今日真係勁攰   但已經 4 點   又唔敢瞓   驚夜晚瞓唔着   不過睇睇下電視都瞓咗   4 點 40 分醒咗   精神好多呀   感恩 ~

5 點半出門口喇   兜埋工人一齊去探媽咪呢 ~

一見到媽咪   佢又乸住塊臉扮到好辛苦咁   不過我同里奧大人無理佢架   問都唔問   佢應該知衰啦   因為隔咗幾個字   佢叫我坐下呀   又同我講今朝飲咗包果汁   之後話隔離阿婆有流感   隔離阿婆成日自言自語   講嘢超勁大聲   仲要係鄉下話   嘈到拆天   真係瞓着都比佢嚇醒 ~

家姐無耐又黎埋   又係無問媽咪點   之後媽咪又同家姐講嘢囉   講真   我地唔探妳   我地仲舒服   係妳慘咋   妳點對人   人點對妳   我依家都企硬咗   因為有時激氣到我自己都好辛苦   我表面好人好姐   但都可以有機會激一激心臟病法架 ~

今晚 7 點 45 分一齊走喇   要避開坐的士嘅人潮呢 ~

想去麥當勞換杯   咁唯有食埋麥當勞啦 ~

食完行陣就番屋企喇   沖埋涼抖陣就睇 " 人在囧途之泰囧 "   不過睇到 11 點    我頂唔順要瞓先喇   聽晚再睇個結局   哈 ~

沒有留言:

發佈留言