2015年7月24日星期五

魚片炒銀針粉 + 腐乳通菜 ( 24-JUL-2015 ) ( 禁 )




( 24-JUL-2015  FRI )

Happy Friday 喇   最開心係聽日 off   可以盡情瞓瞓喇   因為呢排真係好鬼攰呀 ~

今朝里奧大人又喺九龍灣見客   又可以陪我食早餐   我勁想食熱香餅呀   所以去麥當勞呢 ~




菇場唔忙   不過我仲係咳   又流鼻水喎   唉   快 d 好番啦唔該 ~

諗緊食唔食酸辣米線   點知阿齋又問我食唔食喎   咁就食啦   哈   咁我話我去買   我順便可以郁下 ~


我聽晚想探媽咪   咁聽日 off 又想陪里奧大人行街   加上我又頭暈暈   所以最後決定睇醫生喇 ~

放工去睇   我帶住 mask 入去診所   姑娘都認得我   超勁呀 ~

醫生話好在唔係流感   話可能我每月一到之後個人弱咗   咁就易病 d   嘩哈哈   我夠知啦   原來我都係久病可成醫   呵呵 ~

睇完就番屋企喇   開機洗衫再熨衫   之後就煮嘢喇 ~

里奧大人 8 點先放工   我都係自己食先架喇   咁我又唔太餓   所以沖埋涼先慢慢食 lu ~   

是日懶餐 - 魚片炒銀針粉 + 腐乳通菜  

魚片炒銀針粉 - 我好鍾意加黑豉油一齋炒    次次炒完呢   個鑊都燶埋   擦到我死死下 ~  

腐乳通菜 - 有腐乳好味好多啦   加上我又口淡淡   勁想食濃味嘢呢 ~  

搞掂哂都 9 點幾   睇多陣電視就食藥   有 3 隻藥係會令人昏昏欲睡   咁都好   呢排實在瞓得太差   好想一覺瞓天光呢 ~   

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 不過我唔識煮湯底 我同事成日都煮湯銀針粉呢 ~~~~

      刪除