2015年7月16日星期四

老少平安 + 菜心 ( 16-JUL-2015 ) ( 禁 )




( 16-JUL-2015  THU )

今朝起身都 ok 精神   感恩呢 ~

尋朝見到人飲凍奶茶要濃 d   今朝我又試下凍奶茶小奶要濃 d   估唔到係非常之好飲喎   不過我好小朝早飲凍嘢   但其實我每次飲完凍奶茶   係精神過飲熱奶茶架喎   唔知點解 ~  


菇場又係唔忙   實在太好   可以專心 resize 相 ~

勁想食炒米粉   所以落去買   順便買埋雜誌   估唔到咁都用咗 20 分鐘 ~


仍然做自己嘢   今晚唔探媽咪喇   因為我實在太想煮飯比里奧大人食   雖然唔係好好食   但好過晚晚出街食囉 ~

諗住食完徑步   咁 7 點半諗住食   點知里奧大人打黎話放工   咁等埋一齊食囉 ~

是日懶餐 - 老少平安 + 菜心  

老少平安 - 買咗 1 件豆腐 + 半斤鯪魚肉   無諗過蒸起上黎係咁多   煮好之後 send 比家姐睇   佢居然問我係咪無攪勻 d 豆腐同魚肉   嘩哈哈   我話求其啦   好攰呀   佢話我實在太求其   之後我叫佢唔好咁多事 ~~~~  

菜心 - $7/斤   但 $10有 2 斤   我買 1 斤咋   都係今晚煮之嘛   後面有人同我講話買 2 斤抵 d   咁我都知抵   但之後又唔煮   咁買黎即係嘥囉   我依家唔會亂嘥嘢架喇 ~

搞掂哂都 9 點幾   都唔徑步喇 ~

又係睇埋杜如風就瞓喇   睇埋聽晚就無得睇 lu ~

2 則留言:

  1. 之後我叫佢唔好咁多事 ~~~~ 哈哈,这个好还笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚 佢簡直係傷口灑妳最鍾意嘅鹽啊 ~

      刪除