2015年7月29日星期三

住家飯 @ 家姐屋企 ( 29-JUL-2015 ) ( 禁 )

光波三文魚骨 - 一塊就咁焗   所以好脆架   另一塊就加咗 rosemary 同黑椒就 juicy d   不過我鍾意食脆嘅多 d 呢   好似食薯片咁   呵呵 


鹹酸菜炒牛肉 - 我只食鹹酸菜咋   就咁送飯超級好味   咁我同家姐講話要一碗飯   因為我好鍾意食鹹酸菜   點知今晚 d 飯比較林   唔係一粒粒   所以好後悔要一碗飯   嗚   


西芹炒雞柳 - 我都幾鍾意食炒西芹   不過自己唔整煮   所以覺得呢個餸都好味   


蒸水蛋 - 家姐驚我無餸   所以特登蒸水蛋   但我話今朝食咗蛋治   唔想食咁多蛋   


飯後梨   其實我好鬼飽   所以無食  


( 29-JUL-2015  WED )

今朝里奧大人上大陸   鬧鐘響完   叫佢帶參蜜   我再去埋廁所又瞓番 lu ~

8 點唔夠就出門口   可以慢慢嘆早餐呢 ~


菇場唔忙   大粒又全部唔喺度   勁爽呀 ~

食完 lunch box 就出去買蛋糕比媽咪   再去 759 買包薯片   真係好在有帶遮咋   無啦啦落好大點雨   仲諗住過雲雨   點知之後成個天黑哂喇 ~

山芳薯片 - 濃厚牛油味 ( $9.9/包有8折再88折 = $7/包 )   勁抵   因為係單位數字同埋十蚊唔駛   同埋呢隻真係好香牛油味   好好食呢     


繼續整相   hea 住等放工   今晚去探媽咪   6 點 10 分去到   即問姑娘依家媽咪乜嘢情況   個肺清哂   打埋今日抗生素就唔駛打   聽日拆尿喉   咁其他都 ok   我問媽咪有無做物理治療   佢話有   不過就未知幾時可以出院呢 ~

一入去見到媽咪 "挨" 喺度睇電視   咁我就開心番哂啦   起碼唔好成日瞓嘛   同埋都有胃口   感恩家姐住得近   可以叫工人煮嘢比媽咪食   最搞笑今日煮煎釀三寶   媽咪話隻辣椒好辣   不過媽咪又勁唔食得辣   家姐又勁食得辣   所以真係唔知辣定唔辣   哈哈 ~

家姐 6 點半黎到   咁因為我地要去新都城買濕紙巾比媽咪   所以 7 點 20 分都走人喇   咁我地次次一走就會幫媽咪教番好張床   佢又話上又話落都唔知想點   真係家姐都話麻鬼煩   之後家姐同我講   次次媽咪講多幾講又發脾氣   我話理鬼得佢   佢發我地咪走囉   無人幫妳   自己攞黎衰之嘛 ~

咁媽咪今日肚屙   我話可能食得太辣   點知家姐話媽咪食咗包蝦條   我頂   做乜鬼買蝦條佢食呀   喺醫院食咁清   突然食咁油膩嘢   唔肚痛就有鬼啦   之後家姐話媽咪想食   我話唔係想食就買家嘛   同埋工人話媽咪食咗幾條之後比姑娘話   佢就即刻掉咗包蝦條   真係痴痴地   嘥錢又搞到自己唔舒服   真係搵黎搞 ~ 

我地行番去家姐屋企   初初行真係覺得無料到   之後行到 2/3   勁喘氣呀   上到家姐屋企之後   我係全身濕哂   成塊臉都係汗   家姐激動到叫我即刻洗臉   哈哈 ~

揸車去新都城買嘢   買完濕紙巾又要去廣良興買零食比里奧大人大陸同事   買到一袋二袋又重   婆婆打比我   咁我聽啦   佢講來講去都係問媽咪有無嘢   我答來答去都係話媽咪無嘢   講咗 2 分鐘都係講果 d   大佬   拎住嘢又行緊   好鬼辛苦嘛   之後佢又打比家姐   家姐話佢同緊我一齊   最離奇係婆婆話知   唔怪得我聽到家姐話其實我地兩個答案都係一樣架啦   咁事實又係喎   我知婆婆係關心媽咪   但唔好成日一打黎聽唔到   一分鐘就再打  打唔到比家姐就即打比我   我聽唔到又再打   之後又打比家姐咁   呀大佬   家姐揸車唔聽電話家嘛   我沖涼仍都唔知妳打黎   妳唔係咁樣打法呀嘛 @@

買咗 2 包   ( 合共 $70 )


買比里奧大人嘅豬肉鬆 ( $30 )

            
番到家姐屋企已經 8 點半喇   即刻開飯呢   家姐好搞笑   真係差唔多每食 2 啖就叫我食多 d 依樣   食多 d 果樣   我忍唔住問佢係咪覺得我成日無飯食 ?!   佢話係   因為之前成日探媽咪喎   咁我咪話囉   我唔探媽咪果幾晚都有煮飯呢   之後佢叫我唔駛探媽咪   煮多 d 飯食   佢又煲咗湯比里奧大人飲   今晚真係又食又拎呢 ~ 

衰麥包   點都唔望鏡頭  


 好 BB 咁呀  


用雪梨引佢先望住鏡頭咋


衰 B 仔就成日望住枱上面嘅雪梨  


又係用雪梨引佢  



坐到差唔多 10 點   家姐車我番屋企   里奧大人今晚 7 點半已經番到香港   所以我一番到屋企   佢已經沖埋涼睇電視 lu ~

沖完涼就睇 " 急診男女 "   睇到 12 點先瞓   woo ~~~~~~~~    

6 則留言: