2015年7月1日星期三

胡志明市。越南。美好回憶記錄 ( JUN-2015 )

2015年6月27日終於去到越南胡志明市喇   實在太滾動喇 ~~~~~~~~~~

上年撞正示威去唔到嘛   飲恨呀   所以我同里奧大人講   如果今次都去唔到   以後唔會去越南   哈哈 ~

好在今次去南越咋   因為北越 ( 河內 ) 打風呀   唔係咁邪邪邪呀嘛 ~

其實今次原本唔係去越南嘅    係諗住去山西嘅懸空寺   仲係玩足 8 日添   咁當然又係要成日坐車啦   我都預咗會係咁   反正上次去張家界都坐過 8 個鐘頭車   2-3個鐘頭車真係碎料啦 ~

之後諗諗下又想去大板京都   因為里奧大人叫咗我幾次去日本呢   咁自由行我又唔願 plan   跟團 5 日要接近 $9000 團費   加埋什費同導遊費   即係要 $10,000   我又覺得唔值喎   同埋我對日本真係無乜興趣   可能好耐之前去過東京   覺得都係好多人好急趕咁   但北海道又太 hea   所以無乜原動力令我想去日本囉 ~

最後我話去越南   實在想去耶穌山   我預咗熱架   但千奇唔好落雨就得喇   始終越南 6 月開始係雨季呢 ~

今次里奧大人醒喇   last minute 先做簽証   不過我都係驚去唔成   嘩哈哈哈哈哈哈 ~

當我去到越南   賓尼兔第一件事係叫我地千其唔好拎手袋出街   同埋拎相機出黎影相   因為電單車黨好猖獗   當下我非常之感恩   我無自由行   哈哈   因為我之前懶勁話會夜晚帶里奧大人出街周圍食周圍影呢 ~



但越南人其實都好友善嘅   起碼次次我影相   d 人都會對住妳笑   一係好熱情咁笑   一係好怕羞咁笑   特別係 d 小朋友   真係揮哂手架   好可愛呢 ~

停車嘅時候   我影佢啦   佢就笑哂口   之後開車   佢仲同我揮手 bye bye 添呀


天氣方面 - 感謝主   天氣真係非常之好   里奧大人喺越南 last day 問賓尼兔   27 號前嘅天氣係點   佢話係日日落雨呀   雖然我地去到都有落過雨   但我地非常之感恩   次次都避到   一次係一到越南食第一餐飯之前落   一次係第 4 晚食完飯番酒店之後落   一次係 Lucky Plaza 超市入面   同埋喺越南登機之前落   有數得計   有時坐車沿途都有落雨   但其實無影響   因為係番酒店呢   哈哈 ~


食物方面 - 100 分嘅話   真係有 85 分   因為我覺得團餐多數唔好食呢   連同枱團友都話好食呀   但最最最好味嘅食物   一定係賓尼兔幫我地買嘅法包呢 ~

喺頭頓食嘅海鮮午餐   燒大頭蝦真係好鮮甜好彈牙   正呀



HotPot 又係好味道


呢個法包係自費嘅   真係超級好味


有奶嘅凍咖啡 ( 自費 )


奶嘅凍咖啡 ( 自費 )


住宿方面 - 比我想像中好呀   因為我覺得越南係好落後   地方應該好污糟   估唔到都乾淨   起碼房間無塵   我好奇怪架   次次會睇埋 d 燈後面有無塵架   而兩間酒店都無塵架   所以覺得佢地真係好用心咁清潔呢   同埋   我去旅行其實最驚係去洗手間   因為好驚唔乾淨   但估唔到佢地所有嘅洗手間都好乾淨   讚讚讚呀 ~

@ Winsor Plaza Hotel ( 胡志明市五星級 )


@ Imperial Hotel ( 頭頓五星級 )


團友方面 - 同我地同枱嘅夫婦 + 1 對女性朋友都好啱傾   夫婦仲好主動叫領隊幫我地 6 個人一齊影相   一食特色餐就影合照   佢影我地又影   好開心呀   所以呢 5 日好快過呢   之後到機場   原來同其他團友都好啱傾   個個都鍾意去食去玩   妳介紹我去邊   我介紹妳去邊咁   所以我成日話跟團   食咩住咩都無咁緊要   團友先係最緊要呀   因為妳點都會對佢地幾日  每日一定一齊食兩餐飯   我唔想似搭枱 feel 呀 ~


今次最開心係當然去到耶穌山啦   但令我最震撼反而係戰爭博物館   因為見到 d 相   覺得佢地好慘   打仗實在太可怕喇 ~~~~

@ 耶穌山 ( 頭頓 )



@ 戰爭博物館


今次呢團總共得 14 人   所以坐細車   迫係迫 d   但我同里奧大人分開坐   所以無咩影響   呵 ~


次次去旅行   最開心嘅就梗係可以日日夜夜痴住里奧大人啦   佢點避都避唔到   哈哈 ~


去完越南之後   我覺得自己真係好幸福   起碼無經歷過打仗   同埋三餐溫飽   而越南經歷過可怕嘅戰爭   所以佢地嘅生活態度係 " 天跌落黎落被冚   水浸眼眉當酒飲 "   衷心希望越南國家繁榮   經濟穩定   每個人都生活得開開心心呢 ~

團費 HK$3,499 x 2
保險 HK$96 x 2 
簽証費 : HK$700 x 2
代收機票徵費服務費 : HK$40 x 2
香港離境稅 HK$333 x 2
燃油附加費 HK$94 x 2

早報名優惠 : -HK$200 x 2
東亞東南亞優惠 : -HK$40 x 2
週末激減 : -HK$100 x 2
會員 : -HK$50 x 2

自費節目 : HK$510 x 2 
越式熱石腳底按摩 HK$150/人 
順化皇帝餐 HK$110/人
頭頓海鮮餐宵夜 HK$250/人

即係 HK5,392 x 2

兌換率 HK$100 ( VND260,000 - based on 旅行社兌換率 )

沒有留言:

發佈留言