2015年7月1日星期三

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 5 (Part 3/3) ( 1-JUL-2015 )


( 1-JUL-2015  WED )  Day 5 ( Part 3/3 )  行程完畢

影完都係兩點半   但 3 點 15 分先出發去機場   我地都周圍行周圍影喇   呢度比較安全   所以終於可以拎相機出黎影相喇   yeah ~~~

Load 相先知影到隻鷹


再去番 Lucky Plaza 附近行下   天書有介紹呢間 em em   係買筷子同工藝品嘅嘢   所以我入去睇下   但就無買到嘢


呢棟商業大廈設計好得意喎


OK OK OK


全越南最高嘅 Building   有 68 層   中間有直昇機坪先最特別呢


越南都有唔少噴水池

               



好多人喺度影相架



又想落雨咁




umm   其實咁樣影出黎嘅效果會係點呢 ?!?!





辛苦里奧大人要一袋二袋呢



個天空好似好假咁



叫里奧大人影清楚 d 先   哈


呢個地方好大架   如果每晚喺度徑步就發達咯 ~~~~~~~~



另一邊望落去就商業化 d




呢度其實都幾大風架   條裙都吹起咗 d 呢


呢幾個商舖好得意  好似痴上去咁



呢座 Hotel 設計好有住宅 feel



見到呢條樓梯都腳軟




又等過馬路喇   不過呢度無咁多車   可以好快過到對面   哈哈



想去洗手間   所以再走多轉 Lucky Plaza 喇   買咗兩個袋仔   再去埋洗手間就上車喇



呢間酒店外牆設計都好靚喎





送外賣



企喺暗角位置食   好似好慘咁


3 點 15 分開車   3 點 45 分左右去到機場喇   感恩車程暢順呀 ~

Load 相先見到有座黃色 building   又係好靚   點解唔帶我地去參觀架


我發覺越南 d 建築物設計都幾得意


我初初以為個男人喺度食河粉   我心諗咁熱   仲着長袖衫食河粉   好激啫   之後忍唔住放大黎睇   原來佢係 "北" 緊嘢飲   而白色果支係飲管   哈哈


頂帽真係超輕架   所以一定要縛實


咩廣告來呢?!


做足防曬措施


又見到儲水箱


去緊機場


4 點到機場 lu

                         

咁喺機場出面分埋 d 扎肉同咖啡   要即刻放入喼喇   好在帶咗 1 中 1 細喼   唔係就要買紙箱寄倉架喇 ~

團體 visa 搞咗好耐   4 點等到 4 點半   之後又再等呀等   差唔多 5 點 15 分先 check in 完呀 @@

等番香港 ~~~~


團友要大力坐個喼先關得到呀   如果我坐   個喼即爆   嘩哈哈哈


呢邊無人 check-in


但團體 check-in 呢邊就好多人呢 @@



入去喇


我地坐 7 點 10 分機   其實仲有大把時間周圍行   因為越南機場好細   一眼睇哂   哈哈 ~

無乜人




行到最入係間 Coffee Shop   但就無人幫襯嘅


影下 d 唔會買但又好想要嘅嘢   哈哈


我最想買嘅係三輪車   要 USD35 呀   太貴喇   所以唔會買


好大盒嘅 tictac 裝住好細盒 tictac



咁樣先明我講咩   哈哈


蝦毛吉蒂


大腳八


買完手信又唔想周圍行   最大問題係要洗哂 d 錢   所以去食嘢啦   食完仲有剩 VND400,000   又要搵嘢買喇 ~

牛肉河嘅食店


坐窗邊位



開餐


凍咖啡依然好好飲   真係無遺憾番香港呢   哈哈


即係 HK61


印花餐紙   好小見到咯   質地又夠厚又 soft   真係唔錯喎



頭先買嘅 Keyring   好似 USD2


幾型仔

                           

又落大雨喇


又周圍行下啦   因為真係要用哂 d 錢呢   越南真係唔似去泰國咁方便嘛   留番 d 錢真係無乜用   咁所以最後都係買 d 袋啦   實用 d 嘛   終於財散人安樂喇   呵呵 ~




太似人樣嘅公仔   我一定唔會買架




我摸過佢地 d 實地   真係無喺漆器廠果 d 咁滑架


屋企太多杯   唔係買番隻做紀念都唔錯


無乜人行   但 Food Court 就多人呢


轉右係洗手間   我叫里奧大人企定定等我   我好驚去 d 無人經過嘅洗手間架


準備入閘喇


候機室好多人 lu


影下相先   咁啱飛機起飛


如果無玻璃窗就好啦   唔駛反哂光




上機 @ 6:53pm


話咁快就結束 5 日旅程   要番香港喇


今次仍都會寫意見調查表呢


落緊雨



起飛喇


唔濛就更靚   哈哈



望極都仲有   越南好大呀真係



派餐喇   我食咗幾啖通粉咋   因為真係好飽   但就飲哂包橙汁   生果就比里奧大人食


我食哂 d 朱古力粒   之後將蛋糕孝敬里奧大人


里奧大人嘅笑蝦蝦炒飯   d 蝦真係咁擺架喎   我無做手腳呢



望到香港喇    時間係 10:37pm





10:50pm 安全降落   有兩個鬼樣   哈哈


好在趕得切無人駕駛



我整鬼里奧大人   問佢係咪真係咁鍾意康泰 ?!   連架行李車都要拎佢   之後佢話我痴線   因為好多架都係康泰廣告呢   哈哈


差唔多 11 點半就搞掂哂喇


10 點 50 分落機喇   拎埋行李都 11 點半   最估唔到係咁夜都仲有咁多人打的   好在多的咋   不過番到屋企都 12 點 15 分 lu ~

沖埋涼   meme 摩摩   1 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言