2015年7月3日星期五

巴山小館 @ 深圳。東門 ( Part 1/2 ) ( 3-JUL-2015 )

( 3-JUL-2015  FRI  Part 1/2 )  

今朝媽咪 8 點 15 分打黎   佢以為我已經上咗大陸   收完線都繼續瞓   瞓到 9 點半都醒咗 lu ~

食完早餐   番屋企沖埋涼就出門口喇 ~


去到上水買張飛線卡 ( HK$300)   之後再入閘去羅湖   搞埋香港特快 e 通道就過關喇 ~   

12 點 35 分開始排隊過關   因為我唔係內地 e 通道   所以要排人手登記嘅隊   排咗 15 分鐘先過到關呀   之後再上 2 樓聯檢大樓搞埋內地 e 通道   搞掂都已經 1 點 lu ~  

排喺我前面個男人   拎住個咁嘅公仔   都幾恐怖   哈哈 


里奧大人要去中國移動買內地聯通電話卡連上網 ( RMB120 + 充值 RMB100   但張卡本身嘅 RMB120 只係有 RMB50 可以用囉 @@ )   其實今日好感恩   因為做哂想做嘅嘢呢 ~   




搞掂哂都 1 點 15 分喇   搭地鐵去會展中心   原來都差唔多 2 點   要食嘢喇 ~







差唔多 2 點就去到 Link City   里奧大人話之前同阿 head 見完客   喺呢個商場入面食嘢   好多嘢食   同埋格居乾淨   呢下最緊要呢 ~



~ 想食 Biang Biang 麵   不過呢間食店唔夠冷氣   所以唔食 lu   


~ 正寫係咁   5x 筆劃   多過我個名 @@



~ 再周圍行下睇下有咩嘢食  


里奧大人日式炒麵   等咗半個鐘都未到   我都忍唔住用國語話佢地   " 我已經等了很久   半個小時啦   如果師傳不在的話   我下單的時候妳說給我聽嘛 "   我覺得自己識講 "下單" 好搞笑 ~


得咁少鰻魚   我以為係一條架   只怪我無睇清楚   如果唔係會食第 d 囉 ~ 



里奧大人嘅日式炒麵   把鬼   青椒多過麵 @@


佢地好識做喎   送呢 2 杯酸酸地嘅飲品比我地   不過唔凍又唔熱   唔知想點   哈哈


@京都和食屋


食完都 3 點喇   之後行咗商場出面影相   影完就搭地鐵去僑城東站   睇下 d 文化嘢   哈哈 ~


再睇呢張相嘅時候   以為個池係三角形   再睇多陣   先記得係長方形   暈 @@   


里奧大人以前上深圳 office   放工間唔中都會喺呢間食餃子   佢話呢間面點王有幾間分店   我叫佢帶我食   我好鍾意食餃子架      



真係會有消防演練 ?!?! 


教大家遇到恐怖分子怎麼辨    



熟悉環境 暗記出口 ?!   我無方向感啊 ~~~~


保持冷靜 ?!   嚇到瀨尿啦   好難冷靜到呢 



好肉酸嘅唔知乜   可能係變型金剛 d 親戚   變種金剛


丫   原來有水牌   不過係喺另一個出口 


去僑城東喇   我成日講咗僑東城添   


搭 5 個站   好在車廂唔焗  



自拍   因為好難得無乜人    


好多箭咀


A出口


又係無人行     


熱鬼到呢   又無咩嘢好影   最搞笑里奧大人話無拎過大機出黎影相   得個拎字  哈哈 ~


要行一條幾長嘅路   流哂汗呀         



好多熱線   又幾好喎   


我同里奧大人話有巴士去皇岡   佢好開心話有車到喎   不過我話乜唔係夜晚去國貿食嘢咩 ?!   有無車去皇岡都唔關我地事啦   哈   佢應該熱到懵咗     



又要再行喇喂 ~~~~~~~~~~


跟住指示 


等咗好耐先過到呢條馬路   d 汗直流 @@


轉右就到喇 





直路一條   徑步真係唔錯架      


到喇 ~~~~~~~~


上網話 d 塗鴉好靚   當我遠睇唔清楚   唔知點靚啦   

                       

 望到正一正啦咁   甩哂色架喎 @@


有唔小嘅大樹遮遮陰  


有 coffee shop   不過冷氣唔夠   所以唔飲喇 


再行入 d 睇啦   咁影到里奧大人好似帶咗一頂大嘅紅色帽咁   哈  


呢條走廊係無冷氣嘅 


無嘢睇嘅 @@


d 地又爛


又有塗鴉   但比 d 樹遮住  



d 嘢又周圍擺   真係唔知想點     



到此一遊   真係一遊已經好足夠 



有幾間 coffee shop   不過全部冷氣都唔夠   最估唔到 Starbucks 係最夠冷氣   不過勁多人勁嘈   即走喇   唔係頭都痛


又番番黎呢到 lu 





影埋最後呢張就走人喇  


3 點 45 分行到 4 點 15 分   半個鐘真係夠架喇   所以走人喇   哈哈 ~    

呢日未完架 ^^ 

2 則留言: