2015年7月1日星期三

手信 from 越南 ( JUN 2015 )


今次唔係買咗好多嘢


@ 旅行社售賣手信  黑椒扎肉 5 條 ( HK$ 300 ) - 我鍾意個袋   哈哈


袋咗 5 條   其實係啱啱好夠位


因為好鬼大條   哈哈


Size 大過支 Sauce


貓屎咖啡 ( HK$150/罐 ) - 一罐自己   一罐比家姐


我地要咖啡粉   因為我地無咖啡機


鵝肝醬 10 盒 ( HK$400 ) - 比咗 3 罐家姐


@ 椰子島
椰子油潤唇膏 @ 椰子島 ( VND25,000 - 買 5 送 1 ) - 我諗住 Cherry 有顏色   所以比咗 2 支綠色比家姐   家姐搽住之後   原來係有色嘅   好在無未里奧大人搽咋   因為我諗住比埋佢用埋   如果佢搽咗就大穫   成個人妖咁   嘩哈哈哈哈


@ Diamond Plaza
薄荷糖 - VND17,500/包   我買咗支 Chili Sauce   咁比錢嘅時候   cashier 比咗粒我食   我最愛薄荷糖嘛   所以即試   里奧大人話如果好味就買   所以又買咗 2 包喇   其實我話要 1 包   但阿大人話買多包唔同味喎


@ Diamond Plaza & Lucky Plaza 超市


魚露 ( 唔記得幾錢 ) - 諗住比媽咪   點知媽咪話太大支   咁我要番 lu


我覺得喺越南食嘅辣椒醬好正   好香好辣   所以又求其買番支   希望好味   哈哈


迷你魚露 ( 4 支 ) - 媽咪家姐各一支   我覺得細細支好得意呀


越南人食海鮮係點呢 d 淮鹽   咁我又買黎試下先


買咗 4 包即食河粉同麵   唔知好唔好食   所以每樣 2 包算喇


咖啡粉 - 賓尼兔話呢隻最好味   信佢   其實好多喺超市買嘅嘢   我都唔記得幾錢   阿奧又無拎番張單   不過唔會貴啦   我好慳家家嘛 ^^


@ Lucky Plaza
VND40,000/個


@ Imperial Plaza
萬用包 ?!   唔知叫咩喎 ( VND360,000 )   即係 HK$144   其實好鬼抵嘅   又靚   最緊要樣樣齊全 <-- 里奧大人話


@ 機場
USD5 ( 大 ) / USD 3 ( 小 ) - 因為要洗哂 d 越南盾呢



藍色 Keyring 喺越南機場買架   好似 USD2


沒有留言:

發佈留言