2015年7月7日星期二

叉燒炒麵 + 蠔油燜節瓜 ( 7-JUL-2015 )



( 7-JUL-2015  TUE )

好嘢   今日都好精神   同埋無咁焗熱   真係心情都好 d   但就唔慣無得成日痴住里奧大人囉   旅行後遺症呢   哈哈 ~

叫完個奄列又唔想食   但無理由唔食嘛   慢慢慢慢咁食   之後 8 卦又黎埋   見佢食麵餐又好似幾好味咁   不過佢依家都細食咗   走包   其實係因為佢唔鍾意食個包   佢唔會嘥嘢架   除非真係好難食   但都照食   食到真係頂唔順先唔食   呢點真係好好   我要向佢學習 ~~~~


番到菇場唔忙啦   所有大粒又唔喺度   可以盡情寫 blog   依家無咩記性   要快手寫   哈哈 ~

又食 Special K + 乳酪   食完就去 759 買嘢   買咗包高粉同低粉同拉麵   之後再買條盒裝 Tempo 就番菇場喇   好鬼熱呀 ~

CJ 強力小麥粉 (麵包 ) 1 kg ( $13.9 - 7 折後 $9.7 ) 
CJ 低筋麵粉 (麵包 ) 1 kg ( $14.8 - 7 折後 $10.4 )


Marutai 博多醬油豚骨拉麵 ( 原價 $12.5/包   公價有 7 折即係 8.75/包 ) - 阿齋話好味   咁我同佢口味都相似   所以信佢   哈哈  


全程寫 blog   真係唔覺得自己番緊工   哈哈 ~

放工即走   幫里奧大人買麵包   再去太興買叉燒就番屋企喇 ~

開埋機洗衫   預備好晚餐又抖下   因為今晚煮得好簡單 ~   

是日懶餐 - 叉燒炒麵 + 蠔油燜節瓜 

叉燒炒麵 - $24 叉燒真係小到得人驚   份量仲小過之前嘅 $20 咁喎 ~    

蠔油燜節瓜 - 又有個男人問我點揀節瓜   真係好搞笑   我同佢講多毛就靚囉   我只係識咁多   哈哈 ~

今晚自己食先   抖到 7 點 50 分就去徑步   咁啱又係里奧大人打黎話放工   不過我今晚唔駛煮麵比佢食   我可以放心徑   不過好鬼焗熱   徑咗 20 分鐘就番屋企喇 ~

番到屋企無耐   里奧大人都番到黎 lu   不過我要即刻沖涼   唔陪佢喇 ~

睇下電視   睇下雜誌   11 點唔夠就瞓喇 ~
     

沒有留言:

發佈留言