2015年7月1日星期三

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 5 (Part 2/3) ( 1-JUL-2015 )

( 1-JUL-2015  WED )  Day 5 ( Part 2/3 )

11 點走人喇   要快 d 出胡志明市   因為驚塞車呀 ~

Market 出面係咁嘅



講開食嘢   賓尼兔話台灣人最夠膽食   真係乜都食落口   十幾年前有團喺大叻專食野味   食熊掌要 USD300 架   又會飲蛇血   因為可以醫皮膚敏感   我第一次去台北嘅時候   里奧大人就帶我睇劏蛇放血呀   好在當時無人要飲蛇血咋 @@   賓尼兔話想蛇血易入口 d 呢   就加可樂一齊飲   因為同顏色 @@

又話越南以前有種飯叫做 "陰府飯"   係白飯+白醋+黑芝麻   係比老百姓食嘅   咁經過皇城   夜晚係無燈嘛   所以好似鬼食飯咁囉   我即刻諗白醋加飯真係好難食啫   同埋唔明點解要加白醋   加水都得啦 ~

繼續向前


每日都會派 1 支水比妳架   所以唔驚會口渴

                               

我要望多 d 喇


好危險喎 @@


咁熱天時執樹葉   真係好辛苦呢



路路暢通



11 點 15 分喇   見到 Slow Down   應該差唔多出到市區喇


咁快又要再比錢


影到佢好似坐喺架火車入面咁   哈


佢熱唔熱呢下 ?!?!


又見到好多電單車喇




望隔離   條馬路真係無盡頭咁噃



Fashion


Pizza Hut   唔知有咩特色 Pizza 呢 ?!


                     

差唔多 11 點 40 分就去餐廳食早飯喇   今餐食順化皇帝餐   係自費嘅   每人 HK$110   其實呢餐點都要食啦   因為唔係就好難 join 番佢地   不過老實講   如果自己出去食再搭車都可能要咁嘅價錢   但今日要去機場   所以都係跟大隊好 d ~

到餐廳喇

      


好中國 feel


上去食嘢喇



我好驚行呢 d 樓梯   因為望到底下呢   我會腳軟

                        

又係坐長長嘅枱   而我地呢團係坐近窗口位置呢




皇帝餐係有 400 款食物   但每日只出 8 款食物   一坐低又見到呢 3 寶喇


冰凍嘅可樂   即刻諗起頭先賓尼兔話蛇血加可樂   哈哈



開餐喇



每人一塊荷葉



專人教妳點食架   哈   今次我地醒喇   睇住佢點樣整

                                         

原來荷葉入面係有嘢嘅   好多蝦米 @@


捲呀捲



其實我覺得幾難捲架   我捲到就黎裂開咁滯



里奧大人捲嘅   都唔錯喎



唔蘸魚露真係無味囉


用塊荷葉包食物真係唔錯   碟都唔駛洗   哈哈


蝦片呀   發達喇


好好味呀


春卷   食到有 d 驚   哈哈


四方形係炸糯米   完全無味嘅   但炒豬肉就超好味   我覺得越南整烤豬肉   整得好好味呢


其實越南嘢   好多時都有呢 d 粉皮嘢   唔蘸醬汁真係無厘味道   同埋呢 d 小食   其實都好鬼飽肚囉


係蘸呢個醬汁一齊食嘅   但唔記得咩味道 lu


荷葉飯


咁啱團友用閃光燈   所以好似幫我打燈咁   哈哈


最後就係呢碗米線   好在係細細碗   同埋我無食荷葉飯   所以可以食得哂


切到靚靚嘅西瓜


我覺得似聖誕樹


食到 12 點 45 分就坐車去 Lucky Plaza ( 古董自由街 )   賓尼話以前真係買仿古   咁比人賣哂之後就賣其他嘢喎   但其實我覺得附近 d 店舖買嘅嘢   喺越南黎講都叫高級   同埋又有貴價酒店   不過我都係鍾意舊區多 d   生活化 d 嘛 ~

賓尼兔無啦啦講開佢有次跟團去大陸   導遊叫佢地飲湯好喇   唔好啜 d 豬骨   但賓尼兔照啜 d 豬骨啦   之後佢去洗手間   經過一個洗碗嘅地方   佢見到個阿姐喺碗度拎番 d 骨出黎   再用水沖一沖   之後就掉番落煲湯度   勁嘔心呀   佢當堂好後悔無聽導遊嘅忠告呀   哈哈 ~

出發喇


妳眼望我眼   哈哈


呢度係馬路黎架喎   但係人有人行   車有車行   真係好勁 ( 亂 )   所以一睇我過馬路就知我係外來人啦   因為我要等到無咁多車先敢行嘛

                   

想落雨喇


又經過呢度


呢間係咩來   好靚咁喎   其實今次影好多相   都係坐緊車影嘅   影到 dd 已經好好架喇   因為真係要眼明手快   所以真係要拎重機   起碼唔會手震   哈哈



到 Lucky Plaza 喇


入去裝番 d Lucky 先 ~~~~


黎料



入口   我都係鍾意睇 d 民族特色嘢多 d


賓尼兔帶我地去超市呀   呢間就真係似超市喇   1 點 15 分開始行   行到 1 點 45 分   好在我地喺室內   因為出門落緊超勁大雨呀 ~

買咗小小嘢咁啦   因為好多都無寫中文同英文   無理由下下拎去問賓尼兔家嘛   佢唔嫌煩我都嫌攰啦   哈哈 ~

入超市喇   里奧大人話我第一時間禿鷹上身   一見啱買就飛埋去   平時做嘢唔見咁快   哈哈   我將 d 嘢又拎起又放低   所以成日要按住部相機   唔係撞爆   因為我實在太論盡呢



想買米架   所以問賓尼兔邊隻好食   咁佢幫我地揀   話 2kg 果 d 係米碎   叫我地唔好買   咁 5kg 就靚喇   但我覺得 5kg 太多喇   所以只好忍痛放棄呢




賓尼兔話呢兩款最好食


5kg ( VND102,500 = HK$41 )   而 2kg 仲平   計起只係 HK$10 咋   好   下次有機會去越南   唔理咁多   我一定要買米番香港


去另一邊行下

                         

就係想買呢 d 細細樽調味料


好多都係一 pack 6支裝   雖然放到最高   但我都拎到   哈哈   所以行呢 d 超市係無侷促感呢


一定要買魚露啦


咖啡都要買




去睇下凍柜   呢 d 係 Dried Double Ear Bobtail   其實係咪即係 Squid 呀 ?!


扎肉   扎到手榴彈咁款


雪糕   里奧大人堅持叫我唔好食   哈哈


Price List   我識睇就勁喇



罐裝咖啡咁平   之得買幾罐番香港試下啦


金牛   哈哈   係咪勁過紅牛架 ?!


買咗小小嘢   但液體嘢好重啦 @@



有捐獻箱放喺 lift 口


想買番件架   但 d 質地麻麻   所以唔買 lu


又周圍行下喇   呢座 building 好古色古香噃


呢區比較高級 d


我唔小心 touch screen 影到   咁啱影哂成個里奧大人專心影相


美美的天空


里奧大人話要去睇 "陳興道" 嘅人像   佢話賓尼兔頭先介紹咗   我完全聽唔到添   哈






                        

對面好似幾靚咁   所以過去影相先



等緊過馬路又影下佢

                      

影下呢度



又影下果度




影呀影   中間係直昇機坪

                   

其實佢係咁嘅樣


嘩哈哈   等咗 3 分鐘都未過到馬路呀   所以唔過去影相喇


影埋呢張走人 lu


去唔知點間酒店嘅洗手間   順便涼陣冷氣   哈


呢日未完架

2 則留言: