2015年7月27日星期一

茄汁蝦碌 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 27-JUL-2015 ) ( 禁 )




( 27-JUL-2015  MON )

又星期一喇   今朝好好陽光   真係心情都好 d 呢 ~

早餐去另一間食啦   我要奶茶小奶   佢居然多奶   厚多士又乾爭爭   想點呀   真係勁難頂   哈哈 ~


做埋 report 就 hea 過   唔錯唔錯 ~

Lunch 出去食皮蛋魚片粥 + 炒米粉   碟米粉又係食到一半就即脹胃   下次真係唔食喇   唔想嘥嘢 ~


好嘢   菇場仍然唔忙   放工可以即走   因為要去街市買餸呢 ~

買完番到屋企都 6 點半   其實諗住今晚徑步   不過睇個勢都應該徑唔到架喇 ~

8 點先煮完   咁啱里奧大人放工   咁我食住等呢 ~
   
是日懶餐 - 茄汁蝦碌 + 蕃茄薯仔魚湯  

茄汁蝦碌 - 買咗 1 斤海蝦   $56/斤都算平   但咁平   應該唔係海蝦   家姐話海蝦無咁平喎   我鍾意整蝦   但最憎最憎挑蝦腸   衰里奧大人食蝦第一件事係睇有無蝦腸架   大蝦都易挑   細蝦我唔理架   挑完之後隻蝦都散哂 lu ~       

蕃茄薯仔魚湯 - 用 4 個細蕃茄 + 2 個薯仔   買咗 1 份 $15 嘅紅衫魚   魚佬話唔知咩艇捕紅衫定咩呢   唔記得添   仲好有耐性教埋我點滾湯   講到錢都唔記得拎比我   好在我記得   哈   呢個魚佬我好記得佢架   上次買 $10 大眼雞   佢唔幫我切魚肚呀   今次都係買 $15 就教我點滾湯   完全係兩個人囉   今次煲嘅湯好 creamy   里奧大人仲問我加咗 d 咩   唔通 d 魚令到湯 creamy ?!   定係因為有 2 個薯仔呢   平時我落 1 個架咋 ~  

洗埋哂碗   沖埋涼都成 10 點幾喇   拿拿聲同里奧大人一齊食埋 d 龍眼   唔係又壞 ~

睇咗陣 " 急診男女 "   11 點半先瞓呢 ~  

沒有留言:

發佈留言