2015年7月1日星期三

熱晴 ♡ 胡志明市。越南 (頭頓 & 美拖椰子島) 5 天美食團 Day 5 (Part 1/3) ( 1-JUL-2015 )

( 1-JUL-2015  WED )  Day 5 ( Part 1/3 )

是日行程 ~
頭頓特區 --> 胡志明市 --> 水果市場 --> 順化皇帝餐 ( 自費 ) --> 古董自由街 --> 自由活動 -->機場

時間過得超級勁快呀   今日要番香港喇 ~

7 點半 morning call   沖埋涼就落去食早餐喇   間房太凍   我部相機又擺正喺冷氣風位   所以鏡頭濛哂   我要出去曬下佢   一曬就曬咗 10 分鐘先無濛咋 ~






我地坐呢度



我鍾意坐高一級   關唔關個人矮事呢 ?!   哈哈



我真係好鍾意黃光   昏昏暗暗咁   真係黑眼圈都唔係咁覺呢


食完可以照下鏡   睇下咀角有無麵包碎留低   哈哈



勁愛呢個花樽


佢好忙咁煮麵


配料


五顏六色   我以為係糖樽呀   咁樣放法又唔錯喎   好有"北"糖 feel   睇見都好開心咁呢   我自己覺得



因為我食鵝肝夾麵包   不過無哂麵包   所以我拎呢條出黎切   好有拔劍 feel   哈哈


果 jam   如果屋企有咁大樽果 jam   都唔知要幾耐先食得完



朱古力酥 ?!


對蛋糕真係無乜興趣



健康區



凍肉區


一大磚鵝肝   d 人又會切到咁得意嘅


芝士呀   但我食咗鵝肝   所以唔敢再食啦



里奧大人話佢一揭起個蓋就觸電呀   之後同 waiter 講個情況啦   驚其他人都電到嘛   但佢地無反應 @@


仲未咁識用部機   所以一係爆光


一係勁暗   嘩哈哈哈


我覺得似腸粉


扎肉


配料加醬汁



腸仔 / 煙肉


乳酪


Mini Pancake


生果區



Crab Meat Soup


粥嘅配料   團友太太話越南 d 豉油係好黑嘅  ( 左下角 )


什果冰 ?!


團友太太見到我   話有凍咖啡飲架   所以即拉我去拎番杯   咁佢都要啦   我杯得半杯   所以我叫佢加多 d   團友太太果杯仲搞笑   得 1/3 咋   真係飲 1 啖就無架   所以佢叫人 more more 啦   哈哈


之後叫里奧大人自己拎   佢又會係大杯嘅 ?!   其實應該係話點解係 1 杯囉  因為我頭先果杯只係 2/3 杯咋


生牛肉 Pho   賓尼兔叫我地一定要食   仲要記得拎埋油炸鬼   咁我其實好耐之前睇旅遊節目   介紹越南 Pho 都係有埋油炸鬼   不過我就唔太鍾意油炸鬼浸湯   哈哈   所以比埋阿奧食呢



人生第一次早餐食鵝肝   不過都無味嘅   但賓尼兔買嘅法包   入面 d 鵝肝就好味道喇


見里奧大人夾咗   我又夾黎試下   估唔到鹹鹹香香好味呀   唔通係 Salami  ?!


都係加埋青瓜好 d   無咁滯


真係好好飲   所以我忍唔住話要飲多幾杯   里奧大人嚇一嚇呀   哈哈   但其實所謂 3-4 杯   加埋 d 冰   都唔係好多之嘛   不過最後里奧大人提醒我   話一陣要坐 2 個幾鐘頭車   所以我唔敢再飲 lu   飲 2 杯算啦   哈哈


食完又周圍影下


尋晚有人坐佢個位影相   但其實佢個位真係好似佈景   哈哈


影個電話   都影咗成千張   嘩哈哈哈哈


有圖有真相


紮哂馬影咩呀 ?!?!


好在尋晚執好哂嘢   咁就唔駛咁緊張   哈哈   可以 hea 住影下相 ~

有全身鏡就最好啦   今日終於可以着 1 pc 裙同踢拖   勁涼爽呀


原來個柜都幾靚喎


最鍾意門嘅附近有貼牆嘅傢俱   我會放低鎖匙同電話   一出門口就記得拎呢 ( 希望 )


門隔離係衣柜   門同衣柜門係勁似樣


我鍾意浴室嘅窗   因為佢好唔似窗   哈哈


個 Logo 係一個電話   幾得意喎



吊扇係靚   但當我瞓覺嘅時候望到佢   會驚佢趺落黎囉


話咁快就 8 點 35 分喇


無嘢做就影下紙巾盒   酒店有張 list 寫住房間所有物品嘅價錢   呢個好似要幾百蚊港幣   紙巾盒後面有燈制同冷氣制   所以賓尼兔特別同我地講聲冷氣制位置   因為好小酒店嘅冷氣制係咁隱蔽呢   哈哈


沙糖嘅包裝紙好靚呀


咁暗   又飽   冷氣又夠勁   所以勁想瞓呀


話妳知   逃生出口


9 點 05 分   準備出發喇


再見喇   越南 ~~~~~~~~

                    
Lobby 都靚架



男廁



其實我都想影女廁   因為都好靚   但有人喺度   所以我唔敢影囉


里奧大人話個尿兜有冰好搞嘢   呢 d 真係要里奧大人講先知   嘩哈哈


9 點 15 分集合   又要坐番兩個鐘頭車去胡志明市喇 ~

賓尼兔又開始講嘢喇   講開手汗   話水牛 poo poo 係治風濕同手汗   話插隻手落 d 牛 poo poo 度半個鍾頭   會散熱氣喎   至於黃牛 poo poo   佢地係食草嘛   所以將佢 d poo poo 用黎種嘢   所以越南嘅火龍果特別甜   佢衰啦   特登講火龍果   因為知我地食咗嘛   哈哈 ~

之後仲搞笑   同我地講話尋日政府宣佈   由 2015年10月1日起   外國人可以買越南樓房   哈哈   其實買越南樓真係平   只需要 USD100,000 就可以入場   之前佢講過越南人唔鍾意住 apartment   根本有屋無人賣   咁房地產仲得了 ?!   所以最後決定可以比外國人買囉   不過希望佢地唔好比人扯高哂 d 樓價啦下 ~

我地喺香港用手機傾電話真係好普遍   但喺越南係單方收費   即係打比妳果個比啦   咁好似賓尼兔做呢行   打出打入就比較多   所以佢地有共識   如果要喺某個地方集合   佢地 call 一次就代表已經到咗   但如果 call 第二次就要即刻聽架喇   因為地方可能改咗   無理由叫團友等呢 ~

我企喺馬路中間影嘅   因為成條馬路得兩架車   其中一架仲係我地坐嘅旅遊車


好 hea 咁噃






右邊嘅樹幹好得意


出胡志明市喇


沿路行條 Freeway   都見到好多大貨車   如果美拖嘅 Freeway 係可以去到馬來西亞   而頭頓嘅 Freeway 就可以去到菲律賓   都好喎   唔駛搭飛機   哈哈


我覺得電纜好靚


無啦啦有好多牛出沒


望住真係好舒服   所以坐呢程車係無瞓過覺


唔知里奧大人想影 d 咩呢 ?!



天與地   哈哈


古芝地道嘅屋呀 ~~~~


經過油站    藍藍藍


屋頂好特別呀


爛地


Freeway 超速罰約 HK$500   咁如果就咁睇相就罰 HK$100   我地坐旅遊車嘛   罰款一定係司機自己負責   所以應該唔會超速   哈哈   佢地司機們會互相提示有無影快相   揮手=有快相   隻手向下嘅動作=無快相   不過賓尼兔話有時見到前面嘅揮手   後面就隻手向下   都唔知即係有無影快相   哈哈


手套廣告好搞笑


一邊放耶穌 / 聖母像    一邊放觀音

 
第一晚都見過唔小呢 d 像放街邊呢


座 building 好靚呀


個屋頂好得意   如果可以參觀就好了



收費亭應該有冷氣啩



只知道係要 VND30,000


爛成咁   好危險啫


唔知係咩地方呢 ?!


坐埋今日咋   有 d 唔捨得佢   哈


又見到呢個廣告牌


開始車來車往喇


海豚黎架


開始多埋電單車喇


車頭好得意





好多儲水箱


10 點半去一個類似 market 嘅地方   有手信買   有好多生果食   不過我唔記得叫咩名   11 點又上車 lu ~

入去睇喇 ~~~~


無人食嘢嘅


呢檔係賣蟹嘅




擦緊 d 蟹


一大碗唔知咩來



個汁好似好辣咁 @@


好認真咁煎 Pancake

                         

煎完喇   所以笑哂口   哈哈



阿女就幫手將 d pancake 密密入盒呢



幾檔都買呢 d pancake



我初初以為係燒餅黎架   如果係就即買黎食   嘻嘻



VND30,000 有 10 個   即係 HK$12 / 10 pcs   喺香港黎港就超抵啦   但係越南就唔知抵唔抵喇


雪糕   我真係唔敢食   但上次喺超市   我想買雪柜入面 d 雪糕   但里奧大人話唔好買黎食   因為唔知擺咗幾耐喎


蒸包好似幾好味咁   因為我呢期好鍾意食蒸包

                     

佢地好似好 hea 咁


呢個又係好 hea


呢張相係里奧大人喺我影完 1 分鐘之後影   無啦啦咁多人幫襯佢嘅   d 人喺邊度入黎架   我唔覺有人嘅 @@


行去另一邊   都係無人坐



佢地切緊大樹菠蘿











頭先入黎嘅時候   佢地好得閒架喎   相隔 20 分鐘就咁忙嘅   最邪係我影嘅就好得閒   里奧大人影嘅就好忙   話時話   里奧大人做咩番轉頭影相呢   哈   都知佢對食嘢無興趣架喇


買喇喂


好似好好味咁   佢地有得試食   不過我唔試啦   因為我都無諗住買


                        

大大塊真係好吸引


佢地好醒架   拎住一包同埋 d 錢   等妳知道幾錢一包   唔駛雞同鴨講


里奧大人試咗 d 肉乾   估唔到今次係佢試食   之後佢笑咪咪叫我又試食   我碌大對眼問佢係咪試咗呢 d ( 下面果包鹿肉 ) ?!   佢好開心話係呀   我話鹿肉黎架   佢話唔知呀   以為隻鹿係 Logo   不過我都覺得真係似 Logo 嘅   我食開零食都覺   何況佢呢   之後佢仲話同豬肉乾味道無咩分別   不過我點都唔會試食呢




                    
生果區   好多黃皮   當堂覺得好酸呀


呢 d 係大機菠蘿蜜   而一點點果 d 係"蚊滋"  @@


其實我好想買大樹菠蘿食架   不過我驚食完之後好脹胃   一陣食唔落嘢仲慘


d 人又好忙喇



                      


山竹好味呀



好有心機疊


好似好 enjoy 咁   哈哈


我鍾意食紅毛丹同山竹   但好小買黎食   好耐之前喺泰國買紅毛丹   有好多蟻   真係 d 蟻仲多過紅毛丹呢   自此之後唔敢再買黎食 lu @@



樣樣生果都疊到好似一個塔咁




來來去去都係買呢 d 肉乾


包裝有牛有鹿   但如果遮住咗就真係唔知係咩肉喇


唔知咩來   細細隻幾得意


賓尼兔又話越南無肥人   我唔信   哈哈


我好鍾意 d 小朋友係咁嘅髮型架   唔知點解   佢皮膚又黑黑地   好有 ABC 味道   我好鍾意呢


好多大樹菠蘿呀   好想推冧佢地   嘩哈哈哈哈


滿滿一袋紅毛丹   都應該幾重


團友太太話有另一團團友趕住上車   將食剩半個嘅大樹菠蘿蜜比番 d 當地人食   但佢地唔要   比番檔主  檔主又唔要   所以團友太太叫佢比佢啦   原來半個都好多   我地幾個食咗幾粒都仲有剩   我覺得口感好得意   好似食緊榴槤咁


影埋最後呢張就上車   呢個女仔好可愛架   見我影完張相之後   就係咁對住我笑   我又唔知里奧大人去咗邊   唔係叫佢同我地影番張相留念呢


去埋廁所   因為要洗手呀   頭先食完 d 大機菠蘿蜜   隻手好立痴痴呢


男廁 Logo 係帶帽同食煙


女嘅又係帶帽   如果無英文字   夜媽媽睇錯 Logo 就慘   哈哈



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言